فیلم کوتاه داستانی «اسب» بر روی پرده نمایش

فیلم کوتاه داستانی اسب به نویسندگی و کارگردانی رسول احمدی فیلمساز جوان سنندجی و با تهیه کنندگی حوزه هنری تولید و آماده نمایش شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۳۴۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، زانیار لطفی با  اعلام این خبر،گفت: این فیلم کوتاه تازه‌ترین ساخته رسول احمدی است که پیشتر با فیلم‌های کوتاه و مستند خود از جمله فیلم «خیالی دل انگیز» در فستیوال‌های متعدد داخلی و خارجی حضور داشته است.
 

وی افزود: این فیلم کوتاه در مدت زمان سه دقیقه تلاش‌های یک کودک برای نجات اسب خود را در قالب داستانی به تصویر در آورده است.
 

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان عنوان کرد: این فیلمساز جوان علاوه بر نویسندگی و کارگردانی هشت فیلم کوتاه داستانی و مستند تجربه همکاری و مدیریت تولید فیلم‌های بسیاری ازفیلمسازان کردستان از جمله سالم صلواتی، سامان حسین پور، عدنان زندی، زانیار عزیزی، آکو زندکریمی، زانیار طهماسبی، اشکان ساعدپناه و جلال نصیری هانیس و ... را در کارنامه خود دارد.
 

وی خاطرنشان کرد: فرهام گویلی به عنوان بازیگر، «ایوب شیخ احمدی» دستیار کارگردان و استوری بورد، سامان پاسیان به عنوان تصویربردار، طالب ظاهری، نورپرداز، فرشید محمدی دستیار نور و تصویر، ایوب شیخ احمدی به عنوانتدوینگر، پژمان راژ به عنوان صدابردار و صداگذار، مصطفی حبیبی بخش جلوه‌های ویژه کامپیوتری، شورش وکیلی طراح تیتراژ و پوستر، اشکان ساعدپناه و شهیاد فیلم به عنوان مجری طرح رسول احمدی کارگردان و نویسنده این اثر تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان را یاری کرده‌اند.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات