توسط بسیج رسانه و اداره ورزش قائم‌شهر و در دومین سال پیاپی مسابقات تیراندازی در دو رشته تفنگ بادی و تیروکمان با حضور اهالی خبر در قائم‌شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۳۵۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسابقات ورزشی در رشته تفنگ بادی و تیروکمان به مناسبت هفته خبرنگار، از سوی اداره ورزش و جوانان، بسیج رسانه و هیأت تیراندازی شهرستان قائم‌شهر با حضور تنی چند از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، عصر امروز یک‌سری مسابقات ورزشی در رشته تفنگ بادی و تیروکمان به مناسبت هفته خبرنگار، از سوی اداره ورزش و جوانان، بسیج رسانه و هیأت تیراندازی شهرستان قائم‌شهر با حضور تنی چند از اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مسابقات که بیشتر جنبه سرگرمی و آشنایی با فنون اولیه این رشته‌های ورزشی را داشت، توضیحاتی از سوی ضیاالدین اکبری، مسؤول هیأت تیراندازی شهرستان قائم‌شهر ارائه شد.

این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان انجام و در پایان به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر و هدیه از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم‌شهر اعطا شد.

 رضا متانی از خبرگزاری فارس در هر دو رشته تیراندازی با تفنگ بادی و تیروکمان توانست از دیگر رقبا پیشی گرفته و مقام‌های نخست را کسب کند.

مونا معینی از خبرگزاری ایرنا و جمشید گرائیلی سرپرست روزنامه کیهان به ترتیب در رشته تیراندازی با تفنگ بادی دوم و سوم شدند.

همچنین در رشته تیروکمان، آقایان کیوان سیر و جمشید گرائیلی به مقام دوم و سوم دست پیدا کردند.

به گزارش فارس، این برای دومین سال پیاپی است که مسابقات ورزشی در هفته خبرنگار برای اهالی خبر شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها