سعید عزتی دانشجوی رشته برق دانشگاه علمی کاربردی قروه است که با داشتن کمتر از 20 سال سن توانسته است به عنوان جوان ترین مربی رباتیک و هوا فضا در ایران و حتی دنیا مطرح شود.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۰۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰



به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جوانان جویای علم و دانش استان کردستان پا به پای جوانان اقصی نقاط ایران اسلامی, موفقیت‌هایشان روز به ‌روز افزون ‌تر می‌شود و سخن ها برای گفتن دارند.  

 

قروه به‌عنوان یکی از شهرهای در حال رشد استان کردستان در چند سال اخیر به جایگاه علمی مناسبی به ویژه در زمینه علم روباتیک در کشور رسیده به طوری که به پایتخت روباتیک کشور معروف شده و جوانان و علاقه مندان به این علم بزرگ و شناخته شده در دنیا را در دامان خود تربیت و روانه جامعه علمی کرده است.

 

«سعید عزتی» یکی از همین جوانان قروه‌ ای است که در زمینه علم روباتیک و هوا - فضا در کشور و جهان شناخته شده، که علاوه بر کسب عناوین برتر در مسابقات و جشنواره‌های علمی کشور، یکی از مخترعان در زمینه ساخت و طراحی انواع روبات‌های هوشمند در کشور و حتی دنیا محسوب می‌شود.

 

سعید عزتی دانشجوی رشته برق دانشگاه علمی کاربردی قروه است که با داشتن کمتر از 20 سال سن توانسته است به عنوان جوان ترین مربی رباتیک و هوا فضا در ایران و حتی دنیا مطرح شود.

 

سعید عزتی این جوان کردستانی از سال 87 در زمینه علم رباتیک شروع به فعالیت کرده است وبا  توانایی‌ها و استعدادی که داشته توانسته است در رشته روباتیک و هوا - فضا در کنار برادرش که مدیریت و بنیانگذاری این رشته در قروه را بر عهده دارد فعالیت علمی داشته باشد و این رشته‌ را در قروه و استان به صورت گسترده توسعه دهد و توجه علاقه مندان زیادی را به آن جلب کند.

 

این جوان موفق کردستانی اظهار داشت: از سال 87 شروع به فعالیت در زمینه روباتیک کردم و امروز تیم روباتیک آراد کردستان را راه اندازی کردیم و در تمام مراکز استان ها نمایندگی فعال داریم.

 

این مخترع کردستانی گفت: با توجه به علاقه‌ ای که در میان جوانان و تمام اقشار جامعه نسبت به علم روباتیک وجود دارد، با هزینه شخصی و دریافت مجوز، مراکز آموزشی مربوط به این رشته‌ها را در همه شهرهای استان برای آموزش و ارائه خدمات به دانش ‌پژوهان با هدف شناسایی و ترویج علم روباتیک برپا کردیم که با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بوده است.

 

این دانشجوی کردستانی ادامه داد: برترین طراح روبات‌های مسابقه و صنعتی در کشور هستم و برای اولین بار روبات نظامی(تانک) را در کشور طراحی کردم و ساختم, البته توانستم ریزترین روبات پرنده را نیز با ابعاد 4 سانتی متر با همکاری دانش پژوهان روباتیک استان بسازم و با ساخت بهترین روبات فوتبالیست نیز در سال 93 عنوان نشان برتر مسابقات کشوری را کسب کنم.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات