خبرهای داغ:
اولین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کاراته سبک جهانی شیتوریو IMA به میزبانی شاهین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۱۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، داور و مربی مسابقات کاراته از برگزاری یک دوره مسابقه کاراته کشوری خبر داد و گفت: اولین دوره مسابقات کاراته سبک جهانی شیتوریو IMA، به میزبانی هیئت کاراته شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور ۲۸۰ کاراته کار برادر در ورزشگاه تختی شاهین شهر برگزار شد.

علی متقی زاده اضافه کرد: این کاراته کاران ازاستان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، قم و یزد، در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان و در پنج وزن باهم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه رقابت ها در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد خاطرنشان کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در پنج وزن برگزار شد که به نفرات اول تا سوم هر وزن در رده های سنی مختلف لوح یادبود اهدا شد. متقی زاده به کلاس ارتقای داوری اشاره کرد و افزود: در حاشیه برگزاری این رقابتها، روز پنج شنبه ۱۲ مردادماه کارگاه تخصصی ویژه مربیان فعال کاراته استان اصفهان با حضور۸۰ شرکت کننده از استان های هم جوار، آذربایجان، گیلان، شهرکرد، همدان، تبریز، یزد و شهرهای استان اصفهان و تدریس سیروس مدنی و رشید خدابخش برگزار شد.

وی سطح ارتقا داوران در این دوره را حداکثر ممتاز عنوان کرد و افزود: آزمون عملی دوره همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور انجام شد.

یادآور می شود که هانشی باقری نماینده سازمان جهانی کیوکوشین ماتسوشیما و هانشی مدنی رئیس سازمان جهانی شیتوریو IMA جهان، ناظر بر اجرای رقابت کاراته کاران بودند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها