خبرهای داغ:
امیرحسین مرادی به همراه فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر کهک با مدیرعامل موسسه فردوس روستای وسف دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۴۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) با مدیرعامل موسسه فردوس وسف


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) در این دیدار ضمن قدردانی از کمک ها و زحمات موسسه فردوس وسف در جهت برگزاری اردوی جوانه های صالحین در روستای وسف ابراز داشت: برای اینکه بتوانیم برنامه های متنوع و جذاب برای بسیجیان داشته باشیم تا نوجوانان و جوانان را به آمدن به بسیج جذب نمائیم، نیاز به اینگونه مکان ها برای پرورش روحیه شاداب و انقلابی بسیجیان داریم.

امیر حسین مرادی خطاب به آقای حسینی مدیرعامل موسسه فردوس گفت: با همکاری شما با بسیج و برگزاری اردو برای بسیجیان ما توانستیم برنامه های متنوعی را در این مکان برگزار نمائیم. انشاء الله با تعامل خوبی که ما با شما داریم بتوانیم برنامه های بعدی را در این مکان برگزار نمائیم.

گفتنی است: وسف یکی از توابع استان قم می باشد که در 70 کیلومتری جنوب شرقی استان قم و 10 کیلومتری جنوب روستای فردو واقع شده است. مساحت آن به بیش از 200 هکتار می باشد منطقه ای ییلاقی و کوهستانی است که در کوه های اطراف خود محصور شده و خاک حاصل خیز، آب مناسب و هوای مطبوع این منطقه را به منطقه های سرسبز و پر برکت تبدیل کرده است. این منطقه زیبا با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد در صنایع و بخش های گوناگونی وارد و به فعالیت پرداخت که از آن جمله می توان به سه بخش اصلی: کشاورزی وسف، هر ساله پذیرای مشتاقان بسیاری است که از سرتاسر کشور برای گذراندن اوقات فراغت و به دست آوردن تجربهای متفاوت، به این دهکده سفر می کنند. وسف با فاصله داشتن از شهر و داشتن فضای سبز زیبا، هوایی پاک را به مشتاقان خود هدیه می دهد. افزون بر هوای پاک، آب سالم و گوارای این منطقه که برگرفته از طبیعت است، تازگی و طراوت خاصی دارد ، شیلات و گردشگری اشاره کرد.

وسف پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تحولات بزرگی را تجربه کرده و تغییرات فراوانی را به خود دیده است. این منطقه بعد از انقلاب اسلامی در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت و از سال 1376 به بعد به دستور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به دفتر تبلیغات اسلامی واگذار شد. 

پس از ورود دفتر تبلیغات اسلامی به دهکدۀ وسف، فعالیت های وسف گسترده تر شد و سعی بر آن شد از تمام قابلیت های موجود در منطقه به بهترین شکل استفاده شود. پس از مطالعاتی که انجام شد، مؤسسه شرایط را برای ورود به بخش توریسم و گردشگری مناسب دید و فعالیتهای خود را افزون بر بخش کشاورزی، در بخش گردشگری و نیز شیلات با جدیت آغاز کرد.

ارسال نظرات