در انتخابات نماینده سازمان های مردم نهاد؛
پنجمین دوره انتخابات تعیین نماینده سازمان های مردم نهاد و هیات نظارت استان اردبیل با حضور نمایندگان سمن های استان در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۷۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیح از اردبیل، پنجمین دوره انتخابات تعیین نماینده سازمان های مردم نهاد و هیات نظارت استان اردبیل با حضور نمایندگان سمن های استان در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد.

در این مراسم که نماینده های سازمان های مردم نهاد استان حضور حداکثری داشتند، از بین سه نامزد انتخاباتی، ایرج فتحی جلفا با کسب بالاترین رای توانست به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد انتخاب شود.

گفتنی است که ایرج فتحی به مدت12 سال سابقه مدیرت پروژه های محرومیت زدایی را بر عهده داشته و در سال1391 به عنوان اولین جوان برگزیده جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) در بخش امور خیریه به کشور معرفی شد.

وی همچنین رتبه های جهادگر نمونه کشوری، مهندس نمونه استان و نویسنده کتاب سال استان را به خود اختصاص داده است.

ایرج فتحی در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان اردبیل اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد به عنوان بلندگوی صدای ملت و به دور از هرگونه حاشیه های سیاسی باید در خدمت مردم جامعه باشد.

وی افزود: شبکه سازی سازمان های مردم نهاد و اقدام در راستای تخصصی نمودن موسسات در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که سازمان های مردم نهاد زیر نظر استانداری فعالیت داشته و در حوزه های مختلف اجتماعی برای رفع مشکلات جامعه تلاش میکنند.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات