خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) استان قم با اشاره به اینکه فاصله جبهه مقاومت با خطوط نظامی آمریکا نزدیک‌تر شده است، گفت: عربستان در باتلاق جنگ با یمن گیر کرده و به خوبی آگاه است که نمی‌تواند به پیروزی برسد.
کد خبر: ۸۸۹۸۵۱۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام علی‌اعظم خدابنده‌لو در مراسم تودیع و معارفه معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم که در حسینیه این ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، با بیان اینکه هر فرد باید مسؤولیت خود را نسبت به حاکمیت نظام اسلامی انجام دهد، اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان قشری تاثیرگذار در جامعه رسالت‌های مهمی را بر عهده دارند که نباید نسبت به آنها غافل شوند.

وی بر لزوم افزایش آگاهی سیاسی خبرنگاران تاکید کرد و افزود: اصحاب رسانه باید نسبت به عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، دینی و فرهنگی آگاه باشند تا بتوانند عملیات‌های آگاه‌سازی را با قلم و فعالیت رسانه‌ای خود برای جامعه مخاطب دنبال کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) استان قم با اشاره به اینکه سنای آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران به تصویب رسانده است، عنوان کرد: دشمن به خوبی متوجه شده است که در عرصه نظامی نمی‌تواند مقابل ایران اسلامی ایستادگی کند به همین علت سپاه پاسداران را به عنوان یکی از بازوان قدرتمند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه نظامی، تحریم کرده است.

وی از تحریم سپاه به بهانه حمایت از تروریست‌ها یاد کرد و گفت: دشمن تحریم‌های مختلفی را علیه سپاه در مجامع مختلف به تصویب رسانده است تا بتواند از فعالیت ایران در منطقه جلوگیری کند در حالی که جریان مقاومت در منطقه نه تنها متوقف نشده بلکه حرکت خود را با رشد بیشتری دنبال کرده است.

خدابنده‌لو با تاکید بر اینکه آمریکا بزرگ‌ترین لابی‌گری را علیه ایران دنبال می‌کند، اظهار کرد: دولت آمریکا به دنبال این است که برجام را نگه دارد اما تحریم‌های جدید را نیز علیه ایران به تصویب برساند و بدون توجه به لزوم اجرای برجام به دنبال اهداف دیگر باشد.

وی یادآور شد: دشمن به دنبال ایجاد تنش در منطقه است اما سپاه را عامل تنش معرفی می‌کند و خود پشت پرده اهداف را با استفاده از ابزارهای مختلف دنبال می‌کند.

خدابنده‌لو از موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عراق و برخی دیگر از کشورهای منطقه یاد کرد و ادامه داد: اکنون آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که نتوانسته‌اند مقابل قدرت ایران در کشورهای دیگر ایستادگی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) استان قم با اشاره به اینکه فاصله جبهه مقاومت با خطوط نظامی آمریکا نزدیک‌تر شده است، عنوان کرد: عربستان در باتلاق جنگ با یمن گیر کرده و به خوبی آگاه است که نمی‌تواند به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید نظر آحاد جامعه نسبت به رخدادهای مختلف سیاسی و اجتماعی را دریافت کنند، اظهار کرد: خبرنگاران باید قدرت تحلیل خود و جامعه را افزایش دهند چرا که تحلیل‌های مردمی در رخدادهای مختلف اهمیت مهمی دارد.

خدابنده‌لو از تلاش دشمنان برای نفوذ در بخش‌های اصلی و تصمیم‌گیر جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: جهاد کبیر به معنای جلوگیری از نفوذی است که اکنون در برخی از بخش‌های جامعه قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی از درون کشور به دنبال تضعیف نقاط قوت نظام است، مطرح کرد: استان قم به دلیل وجود حوزه‌های علمیه، مراجع تقلید و تشکل‌های سیاسی، شرایط اجتماعی و فرهنگی یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور از نظر خبری است به همین علت باید قدرت تحلیل بسیجیان و عموم مردم را با استفاده از ظرفیت خبرنگاران افزایش دهیم.
ارسال نظرات