ناحیه مقاومت بسیج ازنا در بیانیه‌ای با گرامیداشت 17مردادماه روز خبرنگار، اصحاب رسانه را از نقش‌آفرینان اصلی نمایش قدرت ملی و بازدارندگی دفاعی کشور دانست.
کد خبر: ۸۸۹۸۵۲۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان برای روز خبرنگار بیانیه ای را صادر کرده است که به شرح ذیل می باشد :

هفدهم مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شجاع و فداکار "شهید محمودصارمی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که روز «خبرنگار» نامگذاری شده است، علاوه بر اینکه فرصت ارزشمندی برای تجلیل از مجاهدت‌ها و تلاش‌های فاخر و آگاهی بخشی اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد، فهیم و مسئولیت شناس را فرا روی مردم، مسئولین و آحاد سازمانها و دستگاه ها قرار داده است، فرصتی ویژه برای بازشناسی رسالت خطیر و مقدس آنان در مقطع حساس تاریخی امروز ایران و جهان گشوده است.

رسانه متعهد رسانه‌ای است که بشریت را به سمت احساس هویت و سعادتمندی و رستگاری هدایت می‌کند، اهتمام خبرنگاران به بازنمایی و ترویج معروف و خوبی‌ها و برحذر داشتن جوامع از منکر و زشتی‌ها امروز ضرورت ویژه ای دارد، برافراشتن پرچم فرهنگ و ارزش‌های دینی و انقلابی، صیانت از سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و مصاف با جنگ نرم و ولنگاری فرهنگی در کنار تلاش جهادی، متفکرانه و اقدام آفرین در عرصه‌ی تحقق اقتصاد مقاومتی و عمق بخشی به مقاومت اقتصادی در زمره مهم‌ترین انتظارات از اصحاب رسانه در روند تکاملی و پیش روندگی انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور بشمار می‌رود.

از این رو از خبرنگاران متعهد، تلاش گر و بسیجی شهرستان ازنا که سپاه و بسیج را در رسیدن به اهداف عالی اش همیاری نموده اند تقدیر میکنیم.

جا دارد از آقایان: ابراهیم لک، حجت اله اکبری، مهندس محسن دهقان نژاد و مهندس محمد ملکی بعنوان خبرنگاران رسمی شهرستان و آقای کریم بیرانوند و خانم ها کرمی و آرین به عنوان خبرنگاران افتخاری سازمان بسیج در ازنا تقدیر و تشکر نماییم.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ازنا

ارسال نظرات