مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: دومین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی فردا در منطقه محروم "آبسرده" شهرستان بروجرد برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۸۵۹۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از لرستان ، اظهار داشت: هفدهم مردادماه96، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بروجرد دومین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید سعیده تسبیحی در منطقه محروم "آبسرده " از توابع شهرستان بروجرد به مدت یک روز برپا می‌شود.

وی افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل 7 متخصص و فوق تخصص، چهار پزشک عمومی و دو دندان‌پزشک به همراه 45 نفر کادر پزشکی و پشتیبانی تیم برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: با برپایی این بیمارستان به حداقل یک هزار و 500 نفر از جمعیت روستاهای تابع منطقه خدمات مستقیم ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی و دندانپزشکی، دارو نیز به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیشتر بیماران به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

ملک آرا تصریح کرد: دیدار با خانواده های شهدا منطقه، آموزش بهداشت و برپایی ایستگاه فرهنگی همراه با اهداء جوایز از دیگر خدمات خداپسندانه در خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.

ارسال نظرات