خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

اقتصاد مقاومتی متکی بر تولید و توانمندی داخلی است

کد خبر: ۸۸۹۸۵۹۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: مردم نیز به نوبه خود می توانند به شکوفایی اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند و لازمه این موضوع نیز توجه به تولید داخلی و اهمیت دادن به آن است.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار الهوردی داداش زاده در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در میاندوآب با اشاره به توانمندی ها و اقدامات انجام گرفته، اظهار کرد: امروز در شهرستان میاندوآب از دو طرح اقتصاد مقاومتی بازدید کردیم.

جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: نخستین طرح مربوط به تولیدی پوشاک بود که یک خانم در این بخش فعال بوده و با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی متکی بر تولید و توان داخلی است، می توان ظرفیت بیشتری در این زمینه ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه این طرح زمینه گسترش و توسعه برای فعالیت بیشتر را دارد، گفت: تحقق این موضوع با توجه به توانمندی های موجود و بازارکار و کیفیت کالای ارائه شده می تواند در اشتغال زایی موثر باشد و در صورت توجه می توان نتایج خوبی را گرفت.

داداش زاده با اشاره به این در دومین مورد از یک مزرعه پرورش ماهی بازدید داشتیم، تصریح کرد: در این زمینه بازار خوب بوده ولی باید ذائقه مردم باید به سوی ماهی بیشتر شود و مردم از ماهی بیشتر استفاده کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه ترویج غذای سالم به اقتصاد مقاومتی کمک می کند، اظهار کرد: باید در این زمینه فرهنگ سازی کرده و بازاریابی انجام گیرد تا بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

وی افزود: مردم نیز به نوبه خود می توانند به شکوفایی اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند و لازمه این موضوع نیز توجه به تولید داخلی و اهمیت دادن به آن است.

ارسال نظرات