فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه باید ظرفیت‌ها بالا ببریم و از نقد منصفانه نهراسیم، گفت: نباید به بهانه‌ای این جوانان را از عرصه دور کنیم بلکه باید از ظرفیت نیروهای انقلابی و ولایتی بهره‌مند شویم.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۱۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هادی خنجری ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: در دوره جدید دولت با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب براساس برنامه باید جهاد گرانه و امانتدارانه با دقت و جدیت مطالبات معظم له و ملت شریف ایران را پیگیری کنیم.

وی افزود: آنچه که امروز نقطه قوت ما است اتحاد و وحدت کلمه است و هر کس برای خدشه‌دار کردن اتحاد ملت و دولت تلاش کند آب به آسیاب دشمن ریخته است، باید ظرفیت‌ها بالا ببریم و از نقد منصفانه نهراسیم.

خنجری تصریح کرد: باید قدر نیروهای انقلابی، جهادگر و ارزشی را بدانیم زیرا انقلاب و نظام ما با ایثار جوانان ارزشی تنومند شد نباید به بهانه‌ای این جوانان را از عرصه دور کنیم بلکه باید از ظرفیت نیروهای انقلابی و ولایتی بهره‌مند شویم.

فرماندار شهرستان نور خاطر نشان کرد: از تلاش دشمنان علیه انقلاب و ارزش‌های نظام غافل نشویم، آمریکا دشمن جدی ما است و باید با دقت نظر با او و همه دشمنان انقلاب مواجه شویم، عقب نشینی در مقابل دشمن نداریم و دولت به این امر اعتقاد راسخ دارد.

خنجری بیان کرد: نقشه راه توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شده و دولت این مسیر را طی می‌کند و باید همه با هم و در کنار هم برای کشور و مردم دغدغه داشته باشیم.

وی در پایان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهید صارمی، گفت: همه ما واقفیم که کسانی که می‌توانند اعتمادسازی کنند و حمایت مردم را جلب و جذب کنند، خبرنگاران هستند که مسیر سختی را با مشقت فراوان طی می‌کنند و همه مدیون مجاهدان عرصه خبر هستیم که با ایثار و مقاومت و پایداری در عرصه خبر تلاش می‌کنند و مردم را آگاه می‌سازند.

امام جمعه شهرستان نور نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از وظایف مدیران نظارت بر زیر مجموعه و عملکرد دستگاه خود است، مردم باید به زندگی امیدوار باشند نه آنکه در تابستان تخم مرغ به 500 تومان برسد، مرغ به بیش از 9 هزار تومان و گوشت بیش از 40 هزار تومان دیگر انگیزه‌ای وجود ندارد و حتی محافل مذهبی و نماز جمعه خالی می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری ارجمند، گفت: مدیری که مقید نیست و توجهی به مسوولیت خود ندارد باید تعییر کند، افراد جوانی که توانایی مدیریت دارند و وظیفه شناس هستند جایگزین شوند، افرادی که شب و روز کار می‌کنند و دلسوز نظام و انقلاب هستند باید مسوولیت بگیرند.

امام جمعه ایزدشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: با وجود امام رضا(ع) برکات زیادی نصیب ما ایرانیان و شیعیان شده است و پس از ایشان هر که شیعه را پذیرفت تا ولادت و امامت امام زمان(عج) را نیز پذیرفت و حضرت هم فرمودند ولایت:« هر کس را نپذیرد، توحید معنا پیدا نمی‌کند» اگر بخواهیم توحید ما، عبادت و فعل و همه و همه پذیرفته شود باید دور محور ولایت باشیم.

حجت‌الاسلام رحمت الله حاجی‌زاده، گفت: اگر بخواهیم کشور ما در دنیا قوی ظاهر شود باید به داخل توجه داشته باشیم همانطور که رهبری در تنفیذ به 10 مورد کلیدی اشاره و تذکر فرمودند نه تنها رئیس جمهور بلکه همه ما در اداره و حوزه مسؤولیت خود باید به آن توجه کنیم.

در پایان مراسم با اهدا لوح و هدایا از خبرنگاران شهرستان نور تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها