خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اعزام اکیپ پزشکی به مناطق عشایری گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی با همکاری سازمان بسیج ادارات اکیپ های پزشکی و داروی رایگان برای تحت پوشش درمانی قرار دادن جامعه عشایر به این مناطق اعزام می کند.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۲۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
اعزام اکیپ‌های بسیج جمعه پزشکی به مناطق عشایری
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مصطفی رستمی امروز در جلسه شورای عشایری استان همدان با اشاره به فرمایشات امام راحل عشایر را ذخایر انقلاب دانست و اظهار داشت: هرآنچه برای عشایر هزینه شود سرمایه گذاری است چرا که به گردن نظام و انقلاب حق دارند.

وی با اشاره به تشکیل سازمان عشایر و رسالت آن عنوان کرد: در طول سال‌های متمادی این سازمان خدماتی مناسب به جامعه عشایر ارائه می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در تشریح عملکرد سازمان بسیج عشایر در مناطق عشایری به برگزاری جلسات متعدد با حضور نمایندگان عشایر اشاره و بیان کرد: این جلسات در راستای رفع مسائل و مشکلات عشایر برگزار می شود به طوری که پس از بررسی آنها از طریق سازمان بسیج ادارات و بسیج عشایر پیگیری می شود.

وی در همین خصوص با تقدیر از تلاش های اداره دامپزشکی تصریح کرد: با پیگیری های بسیج عشایر، اداره دامپزشکی برای واکسیناسیون عشایر در خوزستان نیروی لازم را اعزام کرد.

رستمی به تجهیز عشایر به سلاح به عنوان یکی دیگر از اقدامات سازمان بسیج عشایر اشاره و عنوان کرد: در سال گذشته 500 نفر از عشایر استان به سلاح مجهز شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 32 عدد سرویس‌های بهداشتی توسط سازمان بسیج عشایر احداث شد، افزود: در صورت تامین اعتبار مابقی سرویس‌های بهداشتی هم تأمین خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اعزام اکیپ پزشکی به مناطق عشایری گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی با همکاری سازمان بسیج ادارات اکیپ های پزشکی اعم از متخصصین، پزشک عمومی، ماما، پزشکیار و داروی رایگان برای تحت پوشش درمانی قرار دادن جامعه عشایر به مناطق عشایری اعزام می کند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش سطح آموزش عشایر عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش استان، اقدامات لازم برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان انجام شد.

رستمی با تاکید برحل مشکلات بهداشتی عشایر یادآور شد: با توجه به کاهش و یا عدم وجود بهداشت در جامعه عشایری به دلیل نزدیکی با دام، ضروری است برنامه ریزی لازم برای حل این مشکل توسط شبکه بهداشت و درمان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات