در جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان؛

سردار کاظمی پور اهداف و اساس کار جشنواره مالک اشتر را تبیین کرد

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان، اهداف، اساس کار و عملکرد سازمان اشراف را تشریح نمود.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۵۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز(یکشنبه) هفتمین جشنواره تقدیر از رده های برتر سپاه قدس گیلان در سال95 برگزار شد و سردار مهدی کاظمی پور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان به بیان اهداف و عملکرد سازمان اشراف سپاه استان پرداخت.

کاظمی پور اساس کار سازمان اشراف را رصد ماموریت های ابلاغی از ستاد کل و نظارت بر عملکرد واحدها بیان کرد و گفت: براین اساس 4جلسه توجیهی در اردیبهشت با حضور فرماندهی محترم صورت گرفت تا در نهایت موفق ترین رده معرفی گردد.

وی گفت: به همه ی رده ها کارنامه ابلاغ می گردد که در آن پیش رفت ها، پس رفت ها و معایب هر رده شناسایی و موفقی ترین رده معرفی خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: همه ی رده ها در 4 کارگروه بررسی شده و رده ی موفق تر در این کارگروه منتخب و در این جشنواره توسط فرماندهان سپاه قدس گیلان مورد تقدیر قرار می گیرند.

سردار کاظمی پور مهم ترین وجه برگزاری این دوره را تقدیر از رده هایی عنوان کرد که در حفظ انقلاب موفق تر هستند و اضافه کرد: به جهات وظایفی که سپاه در حفظ انقلاب دارد رده هایی که تلاش بیشتری کرده اند مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار