شهید زنده با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم گفت: پیامبر می‌فرماید حب اهل بیت علیهم السلام در ۷ زمان و مکان به فریاد انسان می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۹۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین صادقی سرایانی در طرح ولایت فرهنگیان که در مشهد مقدس برگزار شد اظهار کرد: زیارت حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام را نباید به خاطر شغل، بخت و اقبال و ... دانست چرا که زیارت آمدن توجه اهل بیت به فرد را نشان می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه اکثر زائرین از فقرا هستند بیان داشت: زائر اهل بیت علیهم السلام بیمه نامه ای دارد که در ۷ مکان و زمان به فریاد و دستگیری فرد می‌رسد که می‌توان به زمان مرگ، قبر، قیامت، گرفتن نامه اعمال و سنجیده شدن اعمال و... اشاره کرد.
 
شهید زنده با اشاره به اینکه مرگ ۴ حالت دارد که دو حالت ویژه مومنان و دو حالت ویژه کافران عنوان داشت: برخی مومنان مرگ سخنی دارند که خداوند در این حالت می‌خواهد نتیجه گناهان مومن را در همین دنیا تسویه کند.
 
صادقی سرایانی افزود: کافران یا مرگ راحتی دارند یا مرگ سخت که مرگ راحت برخی کافران به خاطر کمک به انسان‌ها است و بعد از مرگ نتیجه کار و... را خواهد دید.
 
وی خاطرنشان کرد: زائر باید حب خود به اهل بیت را نشان دهد و حرف دل خود را به اهل بیت برتر و حاجات خود را بیان کند.
 
ارسال نظرات