عبدالهی: در این نمایشگاه ۱۲۰غرفه دایر است که ۲۰غرفه آن در حوزه گردشگری و مابقی مربوط به صنایع دستی است .
کد خبر: ۸۸۹۸۷۵۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل دباغ عبدالهی در مراسم گشایش سومین نمایشگاه میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری گفت : در این نمایشگاه ۱۲۰غرفه دایر است که ۲۰غرفه آن در حوزه گردشگری و مابقی مربوط به صنایع دستی است .
وی افزود : برگزاری چنین نمایشگاه هایی در معرفی آثار هنرمندان کشور نقش مهمی ایفا می کند که خوشبختانه حمایت مسئولان در این امر تداوم دارد.
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان اردبیل گفت : خوشبختانه با همکاری هنرمندان صنایع دستی و همکاران تلاشگر  در سازمان میراث فرهنگی ، طی سه سال اخیر نمایشگاه صنایع دستی به طور منظم دراردبیل برگزار شده است .
عبداللهی گفت : در برگزاری این نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی سراسر کشور به همراه آثار خود حضور فعالی داشتند .
وی افزود : تلاش میکنیم تا پایان سال به سه صنعت نشان جعرافیایی ملی را ثبت کنیم و با این سه نشان تعداد نشان های حعرافیای ملی استان اردبیل به شش مورد خواهد رسید .
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان اردبیل افزود : یکی از وظایف سازمان میراث فرهنگی حمایت از تولید و فروش محصولات صنایع دستی است .
عبداللهی گفت : امیدواریم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بت انیم قدم های اساسی برداشته باشیم
خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل _کبری عزیزی
ارسال نظرات