خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور؛

ذوق زدگی برخی از نمایندگان مجلس ارتباطی با اصول منطقی ایران ندارد

مینو اصلانی گفت: ذوق زدگی برخی از نمایندگان مجلس و گرفتن عکس سلفی با موگرینی هیچ ارتباطی با مرزهای اصولی و منطقی ملت ایران ندارد و مردم انقلابی ایران، همچون گذشته پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند.
کد خبر: ۸۸۹۸۷۷۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور  در خصوص رفتار برخی از نمایندگان مجلس در سلفی گرفتن با موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا ضمن اظهار تأسف از این حرکت زشت، گفت: نمایندگان مجلس باید پاسخگو باشند که آیا این رفتار در شان ملت با فرهنگ ایران است و آیا شایسته است که عزت مردم را با این کار لکه دار کنند؟

وی ادامه داد: جای این سوال باقی است که اگر کشور ایران رفتاری مانند کشورهای عضو اتحادیه اروپا داشت و بر علیه آنان با ایجاد تحریم ها موافقت می کرد، نمایندگان ان کشورها هم این عکس العمل را نشان می دادند؟ قطعا مردم فهیم ایران، نسبت به این کار عکس العمل نشان خواهند داد!

اصلانی افزود: این فرد و سایر اعضای اتحادیه اروپا از ذوق زدگی این نمایندگان نباید تصور کنند که تمام ملت ایران هم مانند این چند نماینده با اعمال سیاست های خصمانه اروپا بر علیه ایران موافق هستند و باید بدانند که قطعا مردم ایران چنین دیدگاهی را ندارند و بر سر مواضعشان ایستاده اند و این رفتارها باعث کوتاه آمدن ملت ایران در مقابل زیاده خواهی اروپایی ها نخواهد شد.

وی تاکید کرد: این ذوق زدگی هیچ ارتباطی با مرزهای اصولی و منطقی ملت ایران ندارد و مردم انقلابی ایران، همچون گذشته پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پایان تصریح کرد: توقع ما از نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که در همه موارد با رعایت موازین شرعی و اخلاقی، نماینده غیرت و شعور سیاسی اسلامی ایرانی باشند و بابت این رفتار اشتباه از مردم عذرخواهی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار