یاداشت / تنهایی

از انقلاب اسلامی تا برجام

کد خبر: ۸۸۹۸۸۴۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" 

، برادر تنهایی یادداشتی با عنوان "     از انقلاب اسلامی تا برجام  " نوشت:برجام بواقع یک تفکر است که تلاش می کنند بجای تفکر انقلاب اسلامی بنشیند. و بزرگترین گناه حامیان برجام هم عدول از اسلام و انقلاب و تن دادن به قواعد و مقرراتی است که دشمنان اسلام و انقلاب و مردم می خواستند و می خواهند. انقلاب اسلامی با اهدافی شکل گرفت و مسیری را انتخاب کرد و از جمله ان: رسیدن به استقلال.خود کفایی. نجات محرومین.بسط و توسعه اسلام .حمایت از مظلومین و مستضعفین در جهان و غیره بود.

همه می دانستیم که در این مسیر اگر بخواهیم با شعار نه شرقی و نه غربی حرکت کنیم قطعا با جهانخواران خارجی و مفسدین داخلی درگیر خواهیم شد.. جنگهاو تحریم هاو انواع سختبها و زندانها و شکنجه ها وخیل شهدا را پیش رو داریم. باید به استقبال خطر برویم.لباس رزم بپوشیم . به صف دشمنان در سراسر جهان حمله کنیم. چقدر نادان و احمقند انانکه فکرمی کردند و می کنند می شد با شاه مبارزه کرد.حرف ازاسلام ناب و استقلال کشور زد .از نجات مستضعفین جهان گفت. با خواسته های امریکا مخالفت کرد ولی در کاخ و خیلی ارام و عادی و در امنیت و رفاه کامل زندگی کرد. و خوشا به حال شهدای قبل و بعد از انقلاب که بدون توجه به این حساب و کتابها انتخاب کردتد و رفتتد.

دشمنان احمق و زیرک و مزدور داخلی و خارجی دقیقا برای شکستن همین ارمانها و همین روحیه انقلابی مردم و باز گرداندن مجدد امریکا بمعنی حاکمیت طاغوت و یاقوت به کشور برجام را درمسیر انتخاب مردم قرار دادند. و در طول 40 سال گذشته ارام ارام ذائقه ها.افکار و رفتار مردم را برای پذیرش این خفت همچون دیگر خفت ها و همچون دیگر اقوام و ملت ها در طول تاریخ اماده کردند .

و امروز می بینیم که؛ بجای ان گفتمان ناب انقلابی و اسلامی و تعقیب ان ازمانها و خط سرخ شهدا . گفتمان برجام که نحوه تعامل با غرب و پیش برد استراتژی خفت بار برد برد است جایگزین شده است. دیروز حرف از خدمت به محرومین و ادای دین و ادامه راه شهدا و فتح خیبر بود و امروز حرف از خوردن و بردن و زندگی در کاخ و پورشه.تتلو .فساد اداری.رشوه.رانت.حجاب .ژن و تعامل با امریکا است.

برجام یعنی با خفت و زیر سلطه امربکا زندگی کردن برجام یعنی اینکه اشتباه کردید انقلاب کردید یعنی شعار نه شرقی نه غریی اشتباه بود..

یعنی بیرون کردن امریکائیها از کشور اشتباه بود. یعتی بدون تعامل با امریکا نمی توان کشور را اداره کرد. امروز عزت امریکا در قبال عزت الهی صف ارایی کرده است.

اگر همه قواعد برجام را بپذیرید و تجت نطارت امریکاییها به ان عمل کنید در نهایت می رسید به حکومت شاه به حکومت طاغوت.

و برای همین انانکه غربی ترند.غیر انقلابی ترند.اهل جهاد و مبارزه نبوده و یا خسته شده اند.اهالی دنیا و خلاصه انانکه ژن انگونه دارند و از گوگوش تا سروش گفتمان برجام به مذاق انان خوشتر و گفتمان انقلاب اسلامی و جهاد و مبارزه با کفر و شرک تلختر است.

والسلام

ارسال نظرات