سرپرست ناحیه بسیج عشایری استان:
سرپرست ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری میدان تیر کارکنان این ناحیه، گفت: اسلام دین حرکت و مسلمان پویاترین فرد برای حرکت است.
کد خبر: ۸۸۹۸۸۵۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ میدان تیر پایوران ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری در رحمتیه شهرکرد برگزار شد.

سرپرست ناحیه مقاومت عشایری استان در حاشیه برگزای این برنامه رزمی، در مورد اهمیت آموزش تیر اندازی گفت: رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم ) فرموده اند: به فرزندان خود، شنا، تیر اندازی و سوارکاری بیاموزید.

سرگرد پاسدار محسن کریمی، افزود: اسلام دین حرکت و مسلمان پویاترین فرد برای حرکت است. برای حرکت پایدار در زندگی به مهارت هایی نظیر دقت، داشتن تمرکز روی هدف، عدل، عامل به تکلیف بودن و نه نتیجه، داشتن نگاه متعادل به تمام وجوه کار و نگهداری پایدار چرخه حرکت نیازمندیم.

وی، ادامه داد: تیراندازی بستری است که تمام این وجوه را در خود نهفته و به صورت ناخودآگاه این اصول را به انسان یاد می دهد.

این مقام مسئول، گفت: در همین راستا و به منظور بالا بردن توان رزمی و آمادگی جسمی نیروهای پایور یکی دیگر از مراحل تیراندازی عملی پایوران ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در میدان تیر اردوگاه قدس در رحمتیه شهرکرد برگزار شد.

 

ارسال نظرات