سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور بیانیه روز خبرنگار را به جهادگران عرصه رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۰۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این بیانیه  که به مناسبت فرارسیدن 17مرداد و روز خبرنگار صادر شد؛ ضمن تبریک این روز به جهادگران عرصه رسانه، یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای عزیز عرصه خبر و اطلاع رسانی را گرامی داشته است.

در این بیانیه آمده است: نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آگاهی بخشی به افکارعمومی، بی بدیل و بی نظیر است و جامعه به وجود خبرنگاران متعهدی که به رغم مشکلات فراوان در راستای سیراب کردن جانهای تشنه دانستن در جامعه، گام برمی دارند  افتخار می کند.

این بیانیه می افزاید: تلاش صاحبان قلم و اندیشه در سال مزین به نام" اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال"، می تواند ضمن به حرکت درآوردن چرخ های تولید ملی در سایه اطلاع رسانی بموقع و رساندن پیام مردم به مسئولان و مدیران، مصداق امر به معروف و نهی از منکر باشد؛ چون پیشنهاد سازنده خبرنگاران، یک معروف و تلاش برای جلوگیری از انحراف از سوی این قشر تأثیر گذار، نهی از منکر است.

این بیانیه با تکریم از مقام والای می افزاید: خبرنگارى كه براى اسلام و انقلاب از تمام دارایى خود كه آبروى اوست مى گذرد و به قیمت صیانت از حق و حقیقت، قید منافع خویش را مى زند و با مرزبندى میان حق و باطل و خودى و غیرخودى؛ موجبات اخم و غضب دشمنان خدا و رسولش را فراهم مى آورد و در عین حال لبخند جانانه قلوب نازنین مومنین و مستضعفین را به جان و دل مى خرد مصداق این آیه شریفه است كه؛ " اِنّ الذین قالوا ربُّنا الله ثمّ استقاموا تَتَنَزَّلُ علیهِمُ الملائكه اَلّا تخافوا ولاتحزنوا و اَبشِروا بالجنّة التى كنتم توعدون".

در پایان این بیانیه آمده است: خبرنگاران عزیز! هنیئاً لكم! گوارا باد بر شما توفیق سربازى و بلكه جانبازى در خط مقدم جبهه حق در جنگ نرم علیه جنود جهل و تباهى؛ روز خبرنگار بر شما مبارك.

ارسال نظرات