ر ئیس پلیس استان بوشهر:

۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از یک تریلی در جاده بوشهر کشف شد

بوشهرـ رئیس پلیس استان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر ۲۰۰ کیلوگرم تریاک از یک تریلی در جاده بوشهر کشف کردند.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۴۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حیدر عباس‌زاده اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی پلیس در برخورد قاطع با سوداگران مرگ را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر  به‌گونه‌ای است که در کوتاه‌ترین زمان دستگیر و متلاشی می‌شوند.

وی از کشف بیش از 200کیلوگرم تریاک در بوشهر خبرداد و افزود: ظهر امروز در یک عملیات پلیسی 204کیلوگرم تریاک از یک خودرو تریلی در جاده" بوشهر" کشف شد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی پلیس منجر به کشف این مواد شد تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر منجر به شناسایی خودرویی شد که می‌خواست مقادیر زیادی مواد مخدر را از جاده‌های استان بوشهر عبور دهد.

سردار عباس‌زاده با بیان اینکه این خودرو تریلر در جاده مواصلاتی بوشهر در تور عملیاتی پلیس قرار گرفت افزود: پس از توقیف خودرو یاد شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر، مقدار 204 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای نیز جاسازی شده بود کشف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک نفر متهم  دستگیر شد خاطر نشان کرد: امسال تاکنون  30 باند حرفه‌ای سوداگران مرگ در استان بوشهر متلاشی و بیش از 2 تن مواد مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر  با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در 4.5 ماه گذشته بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر در 4.5 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 117 درصد افزایش دارد.


ارسال نظرات