خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: شیعه لندنی و اسلام آمریکا به‌دنبال تفرقه‌افکنی در بین ملت‌های مسلمان هستند اما راه به‌جایی نخواهند برد.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۶۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در اختتامیه نخستین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم"یادواره شهدای مدافع حرم" که در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار شد، تأسیس کمیته امداد را یکی از اقدامات بابرکت امام راحل دانست و اظهار داشت: از زمان شروع فعالیت‌های کمیته امداد در کشور همواره این نهاد در برگزاری برنامه‌های فرهنگی پیش‌قدم بوده و خدمات ارزنده‌ای نیز انجام داده است.

امام‌جمعه قم بابیان اینکه هر فردی باید رسالت و وظیفه خود را در مقابل قرآن کریم به‌درستی انجام دهد، گفت: هر فرد در هر جایگاهی که قرار دارد باید وظایف خود را در برابر قرآن کریم به‌درستی متوجه باشد و در این زمینه کم‌کاری و کوتاهی نکند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به لزوم کاربردی شدن معارف قرآنی در جامعه افزود: باید دو مرحله آموزش قرآن کریم و استفاده از این معارف به‌صورت عملی و کاربردی در زندگی مردم دنبال شود تا شاهد آثار معنوی آن در جامعه بود.

امام‌جمعه قم گرفتاری‌های ملت‌های مسلمان را مورد توجه قرار داد و گفت: امت‌های مسلمان چون از قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) دور شده‌اند گرفتار هستند و درمان دردهای آن‌ها نیز برگشت به دامان قرآن و اهل‌بیت(ع) است.

وی بابیان ویژگی‌های شیعه لندنی و انگلیسی تأکید کرد: کسانی که در بوق تفرقه بین ملت‌های اسلامی می‌دمند مصداقی از شیعه لندنی هستند که هدفی جز تفرقه و جدایی بین ملت‌های مسلمان ندارند.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: کسانی هم که خود را خادم‌الحرمین می‌نامند اما معارف و گفتمان اهل‌بیت(ع) کنار گذاشته‌اند نیز هرگز راه به‌جایی نخواهند نبرد و هیچ تفاوتی با شیعه لندنی و اسلام آمریکایی ندارند.
ارسال نظرات