خبرهای داغ:
با هدف توسعه ورزش والیبال:

همایش بزرگ والیبالیستهای بندرترکمن برگزار شد+تصاویر

همایش بزرگ والیبالیستهای بندرترکمن با حضور مقامات استانی،شهرستانی،خانواده های والیبالیست و جامعه والیبال شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۷۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، در این همایش فرهاد کردی رییس هیات والیبال بندرترکمن با تشریح برنامه های والیبال شهرستان در بخش بانوان و آقایان اظهار داشت:این همایش با هدف توسعه والیبال در شهرستان در جهت تقویت و تحول در این رشته ورزشی است .

وی افزود: این همایش بزرگ در جهت عمومی تر کردن ورزش والیبال برای خانواده ها و گرایش خانواده ها به ترویج این رشته مهیج ورزشی است .
کردی با انتقاد از افرادی که قصد اخلال این رشته ورزشی در شهرستان را دارند اذعان داشت: بدخواهانی که قصد برهم زدن آرامش خانواده های والیبالیست شهرستان را دارند بدانند که با رفتار آنان برخورد جدی خواهد شد.
رییس هیات والیبال بندرترکمن اضافه کرد:فعالیت مربیان و شکل گیری کمیته ها در بخش آقایان و تمرینات استعداد یابی نونهالان در بخش بانوان از مهمترین اقدامات انجام شده می باشد که همه در جهت توسعه و رونق این رشته پرطرفدار ورزشی انجام گرفته است.
وی با معرفی زلیخا عادلی به عنوان نایب رییس هیات والیبال و تشکر از اقدامات ده ساله ارزشمند رقیه پارسا مربی فعال ورزشی والیبال از زحمات مجموعه والیبال شهرستان که تاکنون اقدامات موثری را در جهت توسعه و رونق این رشته ورزشی در شهرستان داشتند تقدیر نمود.
در پایان مراسم از والیبالیستهای موفق پسر شهرستان که در تیم های ملی و استانی حائز مقام کشوری شدند تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار