خبرهای داغ:
در ارزیابی پایگاه های بسیج ادارات کل استان انجام شد:

کسب رتبه برتر توسط پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان

بر اساس ارزیابی انجام شده از سوی سازمان بسیج کارمندان استان سمنان، پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان، موفق به کسب رتبه برتر در بین پایگاه های بسیج ادارات کل استان در سال 1395 گردید.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۷۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بر اساس ارزیابی انجام شده از سوی سازمان بسیج کارمندان استان سمنان، پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان، موفق به کسب رتبه برتر در بین پایگاه های بسیج ادارات کل استان در سال 1395 گردید که با اهداء  لوح  سپاس مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخشی ازاین لوح که از سوی  مرتضی ابوالخیریان ،رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان به مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان اهداء گردیده ، آمده است: این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت های فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و یکایک بسیجیان خدوم آن مجموعه ، بویژه همکاری و حمایت شما سرور گرامی به عنوان مدیر مجموعه می باشد ، اینجانب بر خود لازم می دانم از تلاش ها و مجاهدتهای بی وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم.

گفتنی است پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان ، دارای سه پایگاه در شهرهای سمنان ، شاهرود و گرمسار می باشد که جمعاَ  263 نفر عضو فعال و عادی داشته و در سال های اخیر موفق به کسب افتخاراتی چون موفق ترین رده سازمانی بسیج در سال های 93 و94 و کسب مقام برتر در سال 95  گردیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها