اردوی جهادی 3روزه توی دروار به همت بسیجیان حوزه علی(ع) سمنان برگزارشد
کد خبر: ۸۸۹۸۹۸۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

غلامرضا منیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، در خصوص اردوی جهادی که به همت حوزه ی حضرت علی(ع) برگزار شد، گفت: این اردوی جهادی با حضور بیش از 30نفر از بسیجیان این حوزه ی مقاومت در روستای توی دروار دامغان برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت علی(ع) سمنان ادامه داد: در این اردوی 3 روزه جوانان حداکثر تلاش خود را برای کمک رسانی در زمینه های مختلف به همنوعان خود انجام دادند و از هیچ تلاشی چشم پوشی نکردند.

وی با اشاره بر هدف برگزاری این اردوی جهادی،خاطرنشان کرد: هدف از انجام این اردو خدمت رسانی مجموعه بسیج به مردم و روستاییان و همچنین ایجاد الفت و دوستی در میان بسیجیان شهر و روستا است؛ همچنین روحیه ی انسان دوستی نیز در جوانان بیشتر  تقویت میشود.

منیری افزود: در این اردوی 3روزه و پربار فعالیت های مختلفی در راستای خدمت رسانی به روستاییان عزیز از جمله لایروبی جوب های آب، خدمات کشاورزی،انجام سنگ فرش پیاده روها،تعمیرجدول بندی خیابان ها و کوچه ها انجام شد.

فرمانده حوزه حضرت علی(ع) ادامه داد: انجام و برگزاری این اردوها باید افزایش پیداکند تا همه ی اراضی ایران اسلامی آباد شود و این تنها به تلاش جوانان و نوجوانان این مرز و بوم امکان پذیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها