خبرهای داغ:

برگزاری نشست اعتقادی و اخلاقی در سمنان

نشست اعتقادی و اخلاقی به همت حوزه های مقاومت خواهران سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۹۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسمنان، حیدریان در جمع بسیجیان و مسئولین حوزه های مقاومت خواهران سمنان در ساختمان ولایت سمنان در نشست اعتقادی و اخلاقی بیان کرد: ما بايد تلاش كنيم  كه رذايل اخلاقي  را در خود و همچنین در نفس اطرافیانمان از بین ببريم؛ چرا که ما بسیجی هستیم و یک بسیجی ابتدا باید خود از هرگونه بدی دورباشد تا بتواند بر اطرافیان خود نیز تأثیرگذار باشد.

این کارشناس مذهبی افزود: بانوان بسیجی باید تمام تلاش خود را در راستای افزایش فضایل اخلاقی در میان مردم جامعه کنند؛ امروز روز ساکت و ساکن ماندن بسیجیان نیست چرا که دشمن نقشه های شومی برای هر روز ما دارد و این ما بسیحیان هستیم که باید در سطر اول و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بايدخودشناسي داشته باشیم تا در مراحل بعدی به خداشناسی برسیم، انسان مؤمن باید آنقدر بر نفس خود کار کند و همچنین به خداوند نزدیک باشد تا بتواند بر نفس اماره غلبه داشته باشد؛ چرا که غلبه بر این نفس کاری بسیار دشوار برای هر انسان است.

حیدریان تصریح کرد: همانطور که ظاهر همه ی افراد با یکدیگر متقاوت است، نفس و باطن انسان ها نیز با دیگری فرق می کند و بیشترین تأثیر در کنترل نفس اماره را خود انسان می تواند بر خود داشته باشد.

وی با اشاره بر فرقه های نوظهور ادامه داد: باید مراقب اطراف خود باشیم و در خصوص اتفاقات اطراف خود هوشیار باشیم چراکه فرقه های متفرقه با اخلاق و ظاهری خوب انسان های غافل را به راحتی جذب می کنند.

این کارشناس مذهبی اظهار کرد: هر صنفي اخلاق پيدا نكرده است و به یقین اخلاق منشأ همه خير و نیکی ها است؛ بنابراین باید برای ترویج اخلاق حسنه در جامعه تلاش کنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها