خبرهای داغ:
یک کارشناس مذهبی و سیاسی گفت: در مقابل تلاش های دشمنان باید حفظت و صیانت از انقلاب اسلامی را به جوانان بیاموزیم.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۹۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین میرعلی اکبری در جمع بسیجیان حوزه های حضرت زینب(س) و بقیة الله(عج) در پارک شهروند این شهرستان بیان کرد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن یاد و خاطره شهدا و همچنین سیره آن عزیزان در میان مردم و به خصوص جوانان ایران اسلامی است.

این کارشناس مذهبی و سیاسی ادامه داد: در حالیکه خود کشور های غربی مراسم بزرگداشت برای کشته شدگان خود در جنگ های جهانی می گیرند و سعی دارند آن ها را الکوی کودکان خود قرار دهند سخت تلاش می کنند تا شهدای ایران اسلامی را که برای دین اسلام جان خود را فدا کردند ، از خاطرات مردم حذف شوند.

وی تصریح کرد: جنگ 8سال دفاع مقدس  به مراتب سخت تر از جنگ های جهانی بود چراکه ایرات تنها و یک تنه در مقابل ابرقدرت ها ایستادگی کرد و تنها به لطف خداوند و غیرت مردم ایران در این جنگ به پیروزی رسید.

این راوی دفاع مقدس افزود: شهدای ایران اسلامی دردفاع مقدس و پس از آن ،از همه ی اقشار اعم از فقیر،ثروتمند،پیر و جوان و همچنین از رتبه اولی های کنکور و دانشگاه تا دانشمندان برای دفاع از کشور و ناموس و عقیده و دین  خود از جان خود گذشتند تا این انقلاب و نظام به دست ما برسد.

وی بیان کرد: این انقلاب برای ما امانت محسوب می شود و باید از آن برای آیندگان مراقبت کنیم و به جوانان چگونگی حفظ این انقلاب را آموزش دهیم تا به سلامت به دست صاحب اصلی یعنی امام زمان(عج) برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها