خبرهای داغ:
اعضای یک باند خانوادگی که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می کردند در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۰۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ اعضای یک باند خانوادگی که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می کردند در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار دستگیر شدند.

سرهنگ علی صادقی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر زورگیری چند نفر ناشناس از آنان موضوع به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: بلافاصله برای رسیدگی به زورگیری های انجام شده تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند که با هوشیاری ماموران سرانجام دو نفر از متهمین در همان ابتدا شناسایی شدند.

سرهنگ صادقی افزود: این متهمان با موتور سیکلت در مکان های خلوت پرسه می زدند و افراد ناآشنا را با قداره و زنجیر مورد تهدید قرار داده و اموالشان، خصوصا پول و گوشی تلفن همراه آن ها را سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی برخوار از دستگیری دو زن به عنوان همدستان این متهمان خبر داد و افزود: یکی از آنها مادر متهم اصلی بوده که دستگیر و در بازرسی از منزل وی پنج دستگاه گوشی موبایل مسروقه کشف شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه متهمان توسط مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند گفت: دراین رابطه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها