مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان اظهارداشت: حکومت حضرت مهدی ویژگی هایی داردکه مهم ترین آنها عدالت گستری، رفاه وآسایش و افزایش وگسترش دانش و علوم می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۲۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان در همایش جایگاه اهل بیت(ع)در منابع اهل سنت اظهار داشت: در بحث مهدویت بین شیعه و سنی در تئوری و مسایل کلان ارزشی وایدولوژی تفاوتی وجود ندارد تفکر مهدویت متاخذه از لسان پیامبر اکرم(ص) است و هیچ تفاوت فاحشی بین شیعه و سنی نیست مگر تفاوت جزیی و کوتاه.
وی افزود: اهل سنت معتقدند که امام مهدی(عج) متولد نشدند اما اهل تشیع معتقدند که حضرت مهدی متولد شده و در غیبت به سر می برد و تنها تفاوت در همین است و در مبنا تفاوتی وجود ندارد.
وی اضافه کرد:بشر باید منتظربماند تا قیامت برپا شود وما این برکت عظیم را فراموش نمی کنیم.
وی ادامه داد: خداوند وعده داده که آینده بشریت با افراد صالح است ودر وعده های خداوند تخلفی وجود ندارد بلکه مهم ترین پیام قرآن تحقق پیداکردن وعده خدا است.
وی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی باید ایمان حقیقی به خدا در حد اعلی و عمل صالح را از خود نشان بدهد تا حکومت صالحان برقرار شود،اظهارداشت: امروزه دین مداری حلقه مفقوده دین داران است و مومن به خدا زحمات بسیاری را متحمل می شود.
وی با توجه به آیات سوره مائده ادامه داد: خداوند می فرماید یک سری  مشخصه ها و ممیزهایی در افراد باید باشد تا امیدوار باشیم که قیام و انقلاب حضرت مهدی(عج) اتفاق بیفتداگراندیشه و تفکر ما خدا محور باشد وبه خدا عشق بورزیم ودر اقدام وعمل این مهم را اثبات کنیم می توان امیدوارتر بود.
وی با اشاره به این مطلب که حلقه واصله اجتماعات طلاب و روحانیون هستند و منتظران مصلح خود باید صالح باشند اذعان داشت:حکومت حضرت مهدی(عج) ویژگی هایی داردکه مهم ترین آنها عدالت گستری، رفاه وآسایش مردم، اجرای کامل مساوات، تقسیم اموال و توسعه صنعت و فناوری، پیشرفتهای قضاوت، حاکمیت محرومان و افزایش و گسترش دانش و علوم می باشد.

 
ارسال نظرات