یک نوجوان جهادگر بسیجی گفت: اردوهای جهادی نوعی تمرین برای کسب مهارت و پذیرش مسئولیت در آینده است، در حقیقت اردوهای جهادی تمرینی برای موفقیت کسب مهارت اجتماعی بیشتر؛ لذا به همه دوستان و همسالان خود توصیه می‌کنم در این اردوها شرکت کنند.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۳۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ برای سرکشی از اردوهای هجرت دانش‌آموزی به یکی از مدارس حاشیه شهر اراک رفتیم.

مدرسه‌ "علینقیان" واقع در خیابان "شهدا" که برای مردم شهرستان اراک با عنوان "کشتارگاه" آشنا است. مدرسه‌ای که دانش‌آموزان مقطع اول و دوم متوسطه و پیش دبستانی دولتی "ماه تابان" را در فصل مدارس در خود جای می‌دهد.

این روزها مدرسه "علینقیان" رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است؛ چراکه شاهد حضور جهادگرانی نوجوانی است که آستین همت را برای صفا دادن به چهره مدرسه بالا زده‌اند.

سید فرزاد موسوی یکی دیگر از جهادگران بسیجی گروه "شهید عباسي" در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ در پاسخ به اینکه سال چندمی است که در این اردوها شرکت کرده‌است، گفت: اولین سالی است که در این اردوها شرکت می‌کنم.

وی از نحوه آشنایی خود با این اردوها گفت: برای حضور در این اردوها فرمانده و جانشین بسیج دانش‌آموزی مدرسه دعوت شدند تا در این اردوها شرکت کنند و من هم به عنوان فرمانده بسیج مدرسه مشتاقانه با قبول این دعوت در اردوها شرکت کردم.

موسوی با اشاره به اینکه مقطع دبیرستان را به پایان رسانده و اکنون خود را برای شرکت در کنکور آماده می‌کند، گفت: در رشته برق صنعتی تحصیل کرده‌ام و تصمیم دارم پس از قبولی در آزمون دانشگاه علمی کاربردی در همین رشته ادامه تحصیل دهم.

این جهادگر بسیجی تصریح کرد: امروز دهمین روزی است که در حال فعالیت جهادی در مدارس شهرستان هستم، چهار روز را در مدرسه دیگری بودم و امروز ششمین روز حضور و فعالیت در مدرسه "علینقیان" است.

وی افزود: حضور در اردوهای جهادی چون با هدف کمک به رفع محرومیت و زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم است به نظرم شیرین‌ترین کاری است که هرگز از ذهن فراموش نمی‌شود.

موسوی با تاکید بر اینکه هر کسی توفیق حضور در این اردوها و انجام کارهای خداپسندانه را ندارد، گفت: اینکه در ایام فراغت از تفریح و مسافرت و همراه شدن با خانواده بگذری کاری بس بزرگ است که به طور قطع از عهده هر کسی بر نمی‌آید ولی شیرین‌ترین کار خوشحالی محرومین و بهترین هدیه نیز لبخند و خوشحالی آنان است.

این نوجوان بسیجی تصریح کرد: اردوهای جهادی نوعی تمرین برای کسب مهارت و پذیرش مسئولیت در آینده است، در حقیقت اردوهای جهادی تمرینی برای موفقیت کسب مهارت اجتماعی بیشتر؛ لذا به همه دوستان و همسالان خود توصیه می‌کنم در این اردوها شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی با حلقات صالحین و اردوهای ورزشی همراه است، گفت: حلقات صالحین بهترین برنامه‌ای است که در این اردوها از آن استفاده کرده‌ام فکر می کنم فرصتی است برای اینکه پاسخ بیشتر شبهات را بگیرم و نسبت به مسائل دینی و احکام بیشتر آشنا شوم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات