مدیر کمیته امداد ساوه مطرح کرد

پرداخت تسهیلات کارگشایی به 222 مددجوی ساوجی

مدیر کمیته امداد ساوه از پرداخت چهار میلیون و 715 هزار ریال تهسیلات کارگشایی به تعداد 222 مددجوی تحت حمایت شهرستان ساوه در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۳۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حمزه زارعی مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه کمیته امداد محرومیت‌زدایی است، گفت: تعداد 222 مددجوی تحت حمایت شهرستان ساوه در سه ماهه نخست سال جاری تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه با اعتبار چهار میلیون و 715 هزار ریال دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اعتبارات در اختیار کمیته امداد، برای اعطای وام‌ها برنامه ریزی شده و سپس با شرایط ویژه، این وام‌ها در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، افزود: تسهیلات کارگشایی به منظور تأمین هزینه‌های درمانی، جهیزیه، خرید و تامین مسکن و اشتغال به مددجویان تحت حمایت پرداخت می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه در ادامه با بیان اینکه تعداد 492 مددجوی تحت حمایت شهرستان ساوه در سال گذشته تسهیلات اشتغال و کار آفرینی از منابع بانکی وکمیته امداد دریافت کردند، گفت: از این تعداد 457 خانواده تحت حمایت از منابع بانکی با اعتبار 63 میلیاردو 670 میلیون ریال و 35 خانواده از منابع امدادی با اعتبار سه میلیارد و 640 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و کارآفرینی دریافت کردند.

زارعی تصریح کرد: مددجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانند برای ایجاد اشتغال از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد برای ایجاد کسب و کار مناسب و رسیدن به استقلال مالی استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد چهار هزارو 745 خانواده تحت حمایت، کمک معیشت با اعتبار 10 میلیاردو 978 میلیون ریال دریافت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات