فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان یکی از رسالت های خبرنگاران را زبان گویای مردم بودن عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۶۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت سپاه ناحیه خاتم و به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان خاتم تجلیل شد .

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه خبر و شهید صارمی که به دست گروه طالبان در افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل امد به بیان اهمیت و جایگاه خبرنگاران در جامعه پرداخت .

وی در ادامه با برشمردن فلسفه وجودی خبرنگار به بیان رسالت های خبرنگاری پرداخت و گفت : یکی از رسالت های خبرنگاران زبان گویای مردم بودن است ، خبرنگاران باید زبان گویای مردم و مسئولین در جامعه باشند و با بازگو کردن مشکلات در راستای رفع آنها بکوشند ، وی در ادامه دومین رسالت خبرنگاران را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد افزود : خبرنگاران باید در راستای انتقال ارزش های دفاع مقدس و دستاوردهای آن به نسل امروز و آشنایی این نسل با دوران حماسه سازی دفاع مقدس قلم زنند .

حسین آزادی نژاد در ادامه به هجمه های دشمن بر علیه فرهنگ و اعتقادات ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : یکی دیگر از رسالت های خبرنگاران ترویج ارزش ها و تقویت باورهای اعتقادی مردم در جامعه و اشاعه سبک زندگی ایرانی اسلامی است .

گفتمان سازی با اشاره به فرمایشات امامین انقلاب اعم از خدمت رسانی ، استکبار ستیزی و . . .را از دیگر رسالت های خبرنگاران نام برد و از خبرنگاران فعال در شهرستان خاتم خواست تا با توجه به اهمیت نمازهای جماعت و حضور در مساجد با راه اندازی گفتمان نماز گامی موثر در رونق بخشیدن به مساجد شهرستان بردارند .

در پایان مراسم از خبرنگاران فعال در شهرستان خاتم با اهدا هدایایی تجلیل شد .
ارسال نظرات