فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری 127 نفر از عاملان فروش و توزیع مواد مخدر از ابتدای سالجاری در شهرستان دامغان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۰۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سید علی اکبر میری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی شهرستان دامغان عمده تلاش خود در سال‌جاری را معطوف به مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌ویژه خرده فروشان مواد در معابر، پارکها و اماکن عمومی نموده است، تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 127 نفر در زمینه مواد مخدر دستگیر شده‌اند که از این تعداد 122 نفر مرد، پنج نفر زن و 11 نفر تبعه افغان هستند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به رشد 40 درصدی دستگیری‌ها در زمینه مواد مخدر، اضافه کرد: در چهار و نیم ماهه ابتدای سال‌جاری 18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی و سنتی در سطح شهرستان دامغان کشف و دستگیر شدند و 16 مورد اماکن کشت بوته‌های مرتبط با تولید ماده مخدر گراس نیز شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان دامغان با اشاره به تخریب خانه‌های آلوده و جولانگاه مصرف کنندگان و توزیع گنندگان مواد مخدر با همراهی دادستانی و همکاری شهرداری دامغان، خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری مجموعاً 64 کیلو 200 گرم مواد مخدر در شهرستان دامغان کشف و ضبط شده که از این مقدار 46 کیلوگرم گراس، 17 کیلوگرم تریاک و الباقی هروئین، شیشه بوده است.

دستگیری 69 سارق از ابتدای سالجاری تاکنون در شهرستان دامغان

سید علی اکبر میری در بخش دیگری از این نشست به کاهش هفت درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تلاشهای صورت گرفته در مجموعه پلیس شهرستان دامغان خبر داد و گفت: 69 نفر در طول چهار ماه و 15 روز ابتدایی سالجاری در زمینه سرقت در شهرستان دامغان دستگیر شده‌اند و در مجموع میزان کشف اموال مسروقه نیز 5/18 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس شهرستان دامغان با اشاره به دستگیری دو نوجوان با سابقه 70 فقره سرقت وسائل داخلی خودروها در طول سال گذشته به نقش مخرب محتوای نامناسب فضای مجازی در شکل‌گیری انگیزه جرم بین نسل جوان و نوجوان اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر والدین به این مهم و فرهنگ سازی نهادهای ذیربط در زمینه استفاده صحیح از ابزارهای ارتباطی روز شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان ضمن اشاره به وقوع دو مورد سرقت به عنف از ابتدای سالجاری در این شهرستان و دستگیری‌ عاملان آن با تلاش پلیس، خاطر نشان کرد: اگر مردم در مسیر همکاری با نیروی انتظامی موارد ایمنی را رعایت کنند میزان سرقت‌ها کاهش می‌یابد زیرا سارقان به مراکزی مراجعه می‌کنند که از ضریب ایمنی بسیار پایینی برخوردار هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها