مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در گفت و گو با «بسیج»:
راسخی گفت: دانشجویان باید در ترویج گفتمان انقلاب و تبیین و روشنگری در مسائل مختلف پیشگام باشند و تمام تلاش خود را برای احیاء روحیه انقلابی در دانشگاه‌ها به‌کارگیرند.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۰۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
سید حسین راسخی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی ما به دنبال بازتولید روحیه وابستگی به بیگانگان در کشور هستند، گفت: دانشجویان به‌عنوان افسران جنگ نرم و نیروهای آتش به اختیار باید با درک صحیح از وضعیت و مسائل کشور و آگاهی از وظیفه و نقش خود شرایط پیشرفت همراه با عدالت را در کشور فراهم کنند.

وی تاکید کرد: دانشجویان باید در ترویج گفتمان انقلاب و تبیین و روشنگری در مسائل مختلف پیشگام باشند و تمام تلاش خود را برای احیاء روحیه انقلابی در دانشگاه‌ها به‌کارگیرند.

راسخی با بیان اینکه نظام تربیتی و مسائل مربوط به آن از اصلی‌ترین چالش‌های پیشروی ماست و جریان انقلابی و ارزشی باید باتربیت جوانان انقلابی و توجه ویژه به امر کادر سازی برای انقلاب خلأ موجود را پر کند، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های تربیتی و تشکیلاتی در سطح دانشگاه‌ها به همت دانشجویان بسیجی اهمیت زیادی دارد و نیروها و جریان انقلاب دراین‌بین باید با تشکیل جبهه منسجم و فعالیت تشکیلاتی مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: امروز مدیرانی باروحیه جهادی و خلّاق نیاز اصلی کشور و معضلات کشور جز با احیاء روحیه جهادی و انقلابی در بین مسئولین و آحاد جامعه برطرف نمی‌شود.
ارسال نظرات