خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان:

رسانه دیده بان انقلاب اسلامی است/ گفتمان انقلاب اسلامی باید خط قرمز رسانه‌ها باشد

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان گفت: رسانه‎ها نقش دیده‌بان را بازی می‎کنند و همه جبهه دشمن از نظر سخت‎افزاری و نیمه سخت‎افزاری از طریق رسانه انجام می‎شود.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۳۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ عبدالله عین‎علی ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار با مسئولین دو رسانه مهر و تسنیم دیدار و اظهار کرد: افزایش روحیه مردم در جامعه، رسالت رسانه است.

وی افزود: امروز بیش از هر زمانی اهمیت رسانه را درک می‎کنیم چرا که دشمن با همه توان همگام با دیگر توانمندی‎های خود با ما مبارزه می‎کند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه رسانه نقش دیده‌بان انقلاب را دارد گفت: رسانه‎ها نقش دیده‌بان را بازی می‎کنند و همه جبهه دشمن از نظر سخت‎افزاری و نیمه سخت‎افزاری از طریق رسانه انجام می‎شود.

عین علی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی باید خط قرمز رسانه‌ها باشد و نباید اجازه دهیم دشمن از دریچه ما وارد سنگر انقلاب اسلامی شود چراکه دشمن به دنبال ضعف‌های ماست و در هرکجا ضعف داشته باشیم از همان نقطه نفوذ می‌کند.

وی با بیان اینکه بر همین اساس بسیج رسانه در مجموعه این نهاد انقلابی شکل گرفته، یادآور شد: در سپاه روابط عمومی به عنوان تشکلی که با رسانه‎های مختلف ارتباط دارد و در بسیج، بسیج رسانه مواضع انقلاب را به مردم تبیین می‎کنند و مواضع خوبی از این نظر در سپاه، بسیج و جامعه ایجاد شده است.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی اظهار کرد: اگر در خط پدافند فرهنگی ۱۰۰ سنگر وجود داشته باشد یکی از این سنگرها مربوط به رسانه است.

عین‎علی خاطر نشان کرد: سپاه در بحث محرومیت‎زدایی فعالیت می‎کند و یکی از اقدامات ما در راستای کاهش آسیب‎های اجتماعی است.

وی افزود:جامعه به ترویج روحیه جهادی و ایثارگری نیاز دارد و ما هر جا در این زمینه ورود کرده‌ایم پیشرفت داشته‌ایم و صاحب رتبه و مقام شده‌ایم.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان یادآور شد: ما از 3سال گذشته در سه روستا این طرح را اجرا کردیم و اقدامات خوبی داشتیم و امسال نیز در 14 شهرستان برای هر شهرستان یک منطقه در نظر گرفته شده و در ابعاد کلان با قرارگاه سازندگی نیز ارتباط برقرار شده تا سازندگی به این موارد وارد شود. رسانه‎ها در حس اعتماد و خودباوری نقش دارند و در هر مسیری که با روحیه خودباوری وارد شدیم، پیروز بودیم.

عین علی اظهار کرد: یکی از دلایلی که دشمن، کشورهای اطراف ما را محاصره کرده به دلیل قدرت موشکی ماست و یکی از دلایلی که به کشور ما حمله نمی‌کند وداعش را پدید آورد به دلیل آگاهی از میزان قدرت ما در منطقه است.

وی گفت: اگر رسانه‎ها عملکرد مناسب در برابر رسانه‎های استکباری نداشته باشند حس اعتماد از نهادهای انقلابی برداشته می‎شود و این موضوع به مصلحت و صلاح کشور نیست. گفتمان امام(ره) و مقام معظم رهبری باید در رسانه شما وجود داشته باشد و نباید اجازه بدهید این خط انقلاب تحریف شود.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان بابیان اینکه متأسفانه در بین رسانه‌ها انسجام وحدت وجود ندارد، افزود: برخی از رسانه‌ها رویدادهای معمولی را پروبال می‌دهند اما در بحث ترویج گفتمان انقلاب ضعیف عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها