خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی گفت: اگر از دشمن نترسیم و خود را ضعیف ندانیم وعده خدا تحقق می یابد و پیروزی مومنین قطعی خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۴۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ قاسمی در مجمع عالی بسیج شهرستان طبس اظهارداشت: طبیعی است ک در مسیر رسیدن به اهداف والای انقلاب با مشکلاتی مواجه باشیم اما برای رسیدن به قله باید تلاش کرد و به خطابه های رهبری گوش فرا دهیم و با همه مشکلاتی ک دشمن به وجود آورده باید ما مسیر صحیح  راطی کنیم و این طی مسیر تنها با صعه صدر امکان پذیر است.

وی با اشاره به وظیفه خطیر نسل سوم انقلاب گفت: ما موظیم  آنچه پیشکسوتان به دست ما داده اند به نسل بعد برسانیم. نسل سوم امروز پرچم انقلاب را از نسل اول میگیرند و مسئولیت آنان نیز کمتر از اولی ها نیست چرا که مسیری که انقلاب باید طی کند اگر ما کوتاهی و توقف و در جا زدن داشته باشیم نخواهیم توانست بار امانت آنان را به خوبی به دوش بکشیم و این پرچم را به دست صاحبش برسانیم. 


وی به وضعیت امروز انقلاب و اینکه قرار نبوده انقلاب ایران ۴۰ ساله شود اشاره کرد و افزود: دشمن در هر دوره توطئه ای  دارد و قرارش منحرف کردن انقلاب بوده است. 


این مقام مسئول با تاکید براینکه  انقلاب ایران تنها انقلابی است که از صدر اسلام اولین حکومت اسلامی است ۴۰ ساله شده خاطر نشان کرد: طبیعی است ک بد خواهان تمام تلاششان را میکنند اسلام راستین را از مسیر خود منحرف کنند چرا ک اثر انقلاب در امریکا و اروپا به وضوح دیده می شود و در امریکا بیش از ۱۵ میلیون مسلمان شده اند پس آنها داعش را به وجود می اورند که چهره اسلام را مخدوش کنند.

وی افزود: امروز وضعیت انقلاب با انتخابات و مراسم تحلیف مشخص شد. امروز انقلاب عزت خود را یافته و ما 
پس از آمریکا دومین کشوری هستیم که ناوگان استراتژیکمان امنیت را نه تنها برای خودمان بلکه برای اروپایی ها نیز فراهم می کند.آنها میخواستند راه پیشرفت ایران را ازبین ببرند اما ایران نه تنها در خاور میانه که در همه جهان نفوذ کرده است.


فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با انتقاد از عزل و نصب های مختلف در پی آمدن دولت ها گفت: باید شایسته سالاری در میان دولتمردان باب شود و این نباشد که چون یک مدیر با حزب سیاسی ما هم عقیده نیست و در ستاد کاندیدای مورد نظر ما نبوده عزل شود.

سرهنگ قاسمی تاکید کرد سخنان رهبری منشوری واضح و بین است و باید به گفتمان تبدیل شود.


وی افزود: امروز به لحاظ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با چالش هایی مواجهیم ودرخیلی جاهای کشور، دشمن نفوذ کرده و هدف اصلی این نفوذ تنها ورود به اسلام ناب است. آنها برای عزاداری ما فکر کردند به اندازه یک وزارت خانه نیرو گذاشته اند که در اسلام نفود کنند و برای جدایی مردم از اسلام فکر میکنند و ما باید در مسیر رهبری باشیم تا انشا الله بر دشمنان غلبه کنیم.

وی افزود : ۳۸ سال از عمر بسیج میگذرد و پایه و اساسش برمبنای آیات تعالی بخش قران بنا شده و همچنین برمبنای اصل ۱۵۰ و ۱۵۱ قانون اساسی بوده که هیچ وزارت خانه ای اینگونه نبوده است. نهادی پایدارتر، قانونمند تر و پرتلاش تر از بسیج در کشور وجود ندارد اما متاسفانه عده ای از مسئولین از بسیج وحشت دارند و ان را به کار نمی بندند.نیرو و قوایی ک همیشه کمک کننده بوده و عصای دست فرمانداران، استانداران و دولت ها می توانند باشند.

سرهنگ قاسمی یادآور شد : قدر این اتحاد و نیروهای بی چشمداشت بسیج را بدانیم تا روزی ناسپاسی سبب نشود آنها را از دست بدهیم.
 

وی در تبیین موضوع جهاد کبیر این مسئله را اینطور مطرح کرد و افزود: جهاد کبیر در سخن رهبری یعنی نه گفتن به دشمن و زیر بار ظلم و سازش نرفتن.


فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت یازدهم همت کرد و مذاکره کرد گفت: به همت دولت مردان مذاکره کردیم، ایرادی هم ندارد اما هیچ دست آوردی نداشت و تحریمها و مشکلات همچنان ادامه دارد .


وی تاکید کرد: اگر بنا به مذاکره باشد  باید محکم مذاکره کنیم، از موضع قدرت مذاکره کنیم تا شکست نخوریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها