برطرف شدن مشکل تامین آب شرب روستاهای کهگیلویه

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای برطرف شدن مشکل تامین آب شرب روستاهای کهگیلویهاسلامی به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از وضعیت آبی روستاهای شهرستان کهگیلویه بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۴۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
عدل هاشمی‌پور در حاشیه این بازدید گفت: پیگیر برطرف شدن مشکل آب شرب روستاهای شهرستان کهگیلویه در دو بخش مرکزی و دیشموک هستم.
وی ادامه داد: برخی از روستاهای بخش مرکزی و بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه با مشکل تامین آب شرب روبه‌رو بوده که رفع این مشکلات به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از رایزنی با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده موضوع آبرسانی به روستاهای ده قاضی، ده احمد و امیرآباد در بخش دیشموک و شهرک دره گلالی و چشمه ریزک از بخش مرکزی کهگیلویه تامین اعتبار می‌شود.
هاشمی‌پور ادامه داد: موضوع آب رسانی به روستاهای ده قاضی، ده احمد و امیرآباد در بخش دیشموک و شهرک دره گلالی و چشمه ریزک از بخش مرکزی کهگیلویه در دستور کار قرار گرفت.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با رایزنی‌های انجام شده با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها از محل صندوق توسعه ملی تامین می‌شود.
هاشمی‌پور ادامه داد: آبرسانی به مجتمع آبرسانی ده قاضی، ده احمد و امیرآباد از توابع بخش دیشموک با ۲۲ روستا و ۱۲۰۰ خانوار نیازمند ۲ میلیارد تومان و آبرسانی به روستاهای دره گلالی و چشمه ریزک از توابع بخش مرکزی کهگیلویه با ۲ روستا و ۸۰۰ خانوار نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار