مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و دبیر برگزاری جشنواره برگزاری آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضویکتابخوانی رضوی در این مراسم گفت: امسال 13هزار و68 نفر در مسابقه کتابخوانی رضوی شرکت کردند که از 93برگزیده در این جشنواره تجلیل می شود.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۵۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
یاسر رحیمیان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان مسابقه کتابخوانی رضوی امسال 2هزار نفر بیشتر از پارسال بودند گفت: شهرستان های بهمئی و باشت بیشترین حضور را در این جشنواره داشتند.
وی گفت: بانوی ملکوت، چل چراغ شیراز، سبک زندگی امام رضا به شرکت کنند گان معرفی شد که تلاش می شود باتوجه به وجود بقعه متبرکه بی بی حکیمه (س) داستان ها وکتب مربوط به این بانوی مکرم نیز به منابع این جشنواره اضافه شود.
یاسر رحیمیان مدیر کل کتابخانه های عموی استان افزود: 72باب کتابخانه در استان وجود دارد که 32باب آن شهری، 34باب روستایی و6 باب هم مشارکتی است.
حجت السلام میر محمدی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری نیز بااشاره به جایگاه ائمه اطهار (ع) به عنوان نماد فرهنگی در بین مردم گفت: استان تمام شیعه کهگیلویه وبویراحمد باحضور حداکثری خود در این جشنواره عشق و ارادت خود به مولایشان امام رضا(ع) را نشان دادند.
در پایان این جشنواره از برگزیدگان استانی، کتابداران فعال و دستگاه های مشارکت کننده تجلیل شد.
ارسال نظرات