عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام نمایندگان و گرفتن عکس سلفی با موگرینی چندان مناسب و در شأن نمایندگان مجلس نبود، گفت: این موضوع چندان قابل طرح و بیان نیست.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۶۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ولی‌الله نانواکناری امروز در گفت‌وگویی در شهرستان ساری، در ارتباط با سلفی حقارت در مجلس، اظهار کرد: پرداختن زیاد به این موضوع به نظر بنده زیاد درست نیست.

وی تصریح کرد: کار بزرگی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری انجام شد، حضور مسؤولان بیش از 105 کشور جهان اقدام ارزشمندی بود که باید بیشتر به آن پرداخت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مراسم مناسب تحلیف ریاست جمهوری نباید تحت شعاع عکس‌های سلفی قرار گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه این اقدام نمایندگان و گرفتن عکس سلفی با موگرینی چندان مناسب و در شأن نمایندگان نبود، افزود: این موضوع چندان قابل طرح و بیان نیست.

نانواکناری اضافه کرد: اقدام حضور مسؤولان کشورهای جهان را باید تقویت کنیم و به موقع به نمایندگان در این ارتباط تذکر بدهیم.

وی یادآور شد: این اقدام نمایندگان مجلس را تأیید نمی‌کنیم و نباید این اقدام انجام می‌شد ولی نباید به حدی به این موضوع پرداخت که اصل بحث مراسم مناسب تحلیف زیر سؤال برود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از رسانه‌ها و جهانیان تلاش دارند که مراسم با شکوه تحلیف ریاست جمهوری را با انتشار عکس‌های سلفی تحت شعاع قرار دهند.

این مسؤول با اعلام اینکه کشور عربستان با هزینه بسیار سنگین اقدام به دعوت از کشورهای جهان در مراسم مختلف خود می‌کند تنها 40 کشور حضور می‌یابند، افزود: 105 کشور جهان بدون هزینه در مراسم تحلیف ریاست جمهوری شرکت کردند و باید بر روی این موضوع مانور بیشتری داده شود.

نانواکناری گفت: باید برگزاری مناسب مراسم تحلیف ریاست جمهوری را به خوبی مخابره کنیم و اجازه ندهیم که این اقدام بزرگ ملت ایران تحت شعاع عکس‌های سلفی قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها