سردار علی نصیری:

رسیدگی به مناطق محروم استان تهران و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اولویت های سپاه سيدالشهدا است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه سيدالشهدا(ع) استان تهران در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه اظهار داشت: پشت هر خبر و تیتری خبرنگاران تلاشگری هستند که بی ادعا خدمت می کنند و مردم نمی دانند که این خادمان گمنام فرهنگ چه کسانی هستند.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۶۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
 

 

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار علی نصیری، در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه بسیج که به مناسبت ١٧ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در دفتر ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد، تاکید کرد: به طور قطع حضور و اقدامات شما در جهت اطلاع رسانی دقیق و درست، خیلی موثر است. وی ادامه داد: خبرنگاران در انعکاس اخبار و برنامه های مختلفی که در مجموعه سپاه و بسیج صورت می گیرد تلاش های بسیار ارزشمندی انجام داده اند

  وی، اقدامات خبرنگاران را که با اخلاص و جدیت در جهت اعتلای دین و انسانیت در جامعه تلاش می‌کنند قابل ستایش دانست و تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری مردمی که دلشان با انقلاب است، بسیجی هستند چه از نظر ساختاری عضویت داشته باشند چه به طور رسمی عضو بسیج نباشند، اعتقاد ما این است که فعالیت هایی که شما خبرنگاران منعکس می کنید در راستای اعتلای فرهنگ بسیج است.

 سردار نصیری، در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، خاطر نشان کرد: اولویت مجموعه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) محرومیت زدایی در مناطق محروم استان تهران است که در همین راستا 99 درصد برنامه ها با محوریت مناطق محروم استان تهران است.

 وی با بیان اینکه موضوع نامگذاری سال ها در طول سال های گذشته از سوی حضرت آقا برجسته ساختن موضوع اقتصاد بوده و بحث اقتصاد به عنوان شاخص مباحث مطرح شده است، تصریح کرد: کمتر مدیری را می بینیم که در ادبیات خود از اقتصاد مقاومتی یاد نکند اما تعدادی از افراد کوته فکر برای اینکه ذهن مردم را خراب کنند بحث اقتصاد ریاضتی را مطرح کردند. این در حالی است که حضرت آقا به تشریح موضوع اقتصاد مقاومتی پرداختند و به تبع آن بسیاری از اقتصاد دانان اعتراف کردند تفکر جامعی پشت این نامگذاری ها قرار گرفته است. تحلیلگران خارجی هم این نسخه را بهترین راهکار برای نجات اقتصاد دانسته اند. این در حالی است که تحریم های جدیدی که مطرح می شود ما را به سمتی سوق می دهد که رهبری به درستی آن را فهم کرده و بارها نسبت به آن هشدار داده اند. وی ادامه داد: آنان با حرکت رو به جلوی نظام و با اصل انقلاب و تفکر امام مشکل دارند و مسئله هسته ای، پرتاب موشک، حمایت از مقاومت، حقوق بشر و ... بهانه است.

به زعم آنها این حرکت نا مبارک اتفاق می افتد چون امروز آنها منافع خود را در خطر می بینند و این موضوع آنها را نگران کرده است و به سادگی کوتاه نمی آیند.

فرمانده سپاه سيدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به راه اندازی قرارگاه عمران و آبادانی سپاه در سه دهستان محروم اظهار داشت: طرح های محرومیت زدایی بسیاری در استان در دست اجرا است از جمله ساخت 49 واحد مسکونی برای اقشار آسیب پذیر در روستا قلعه سیمون که از جمله اقدامات بسیج سازندگی سپاه است.

 وی گفت: برنامه ریزی برای ساخت مسجد و مدرسه و اجرای برنامه های فرهنگی با استقرار دو کانکس بسیج برای اعزام روحانی از دیگر برنامه های سپاه استان است.   

سردار نصیری خاطر نشان کرد: سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در 18 منطقه محروم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به توانمندسازی خانواده‌های آسیب دیده، پرداختن تسهیلات لازم به افراد محروم، تدفین شهدای گمنام به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برخورد جدی با توزیع کنندگان موادمخدر، فراهم آوردن امکانات لازم برای مهاجرت معکوس روستاییان به زادگاه خود، اعزام گروه‌های جهادی و سایر موارد اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

   

ارسال نظرات
آخرین اخبار