امام جمعه رستاق در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان:

خبرنگاران پلی میان مردم و مسئولان هستند

"حجت الاسلام و المسلمین دلاوری"خبرنگار را پلی میان مردم و مسئولین دانست و افزود: می بایست یک خبرنگار مشکلاتی که مردم به هرحال نمیتوانند به مسئولین بگویند را به گوش آنها برسانند و خواستار جوابگویی از آن مقام ذی ربط باشند.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۷۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه رستاق در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار در دفترشان داشتند، یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و دیگر شهدای عرصه خبر و رسانه گرامی داشت و گفت: خبرنگار باید در هرحال با در نظر گرفتن خدا به دور از طرفداری از قشر یا جناح خاصی به مشکلات معیشتی مردم بپردازد.

"حجت الاسلام و المسلمین دلاوری"خبرنگار را پلی میان مردم و مسئولین دانست و افزود: می بایست یک خبرنگار مثل یک رابط مشکلاتی که مردم به هرحال نمیتوانند به مسئولین بگویند را به گوش آنها برسانند و خواستار جوابگویی از آن مقام ذی ربط باشند.

وی در پایان با تشکر و قدر دانی از تمام خبرنگارانی که با همه ی سختی ها همچنان محکم به کارخود ادامه میدهند گفت:در سخن گفتن باید انسان مراقب انگیزه خود نیز باشد اگر انگیزه الهی نباشد و تکلیف دینی او را به سخن گفتن وادار نکند تعصبات محلی، حزبی و جناحی جایگزین می شود حتی اگر این سخن را به حق گفته باشد.
حجت الاسلام دلاوری ادامه داد: سخن حق را به انگیزه غیر حق گفتن موجب اشباع و غلبه هوای نفسانی می شود و در چنین مواردی غفلت از خود باعث انگیزه غیر الهی می شود.

در ادامه فرمانده سپاه اشکذر "سرهنگ امامی" به اهمیت موضوع خبرنگاری و نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی جامعه اشاره کرد و گفت: نکته ای که باید همه کسانی که به شکلی این وظیفه خطیر را بر عهده دارند توجه کنند این است که هم وظیفه خود را به درستی انجام دهند و نباید مطلبی را ذکر کنند که به انقلاب و نظام خدشه ایی وارد کند.

گفتنی است این جلسه با همکاری سپاه اشکذر و کمک مجید باعرضه مدیر عامل گروه صنعتی بازرگانی لیلیان بافت یزد شکل گرفته بود که در پایان این جلسه از خبرنگاران و مدیران رسانه شهرستان تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار