با اعلام نتايج كنكور سراسری 96

دانش آموز حاجی آبادی رتبه يک كنكور تجربی شد

دانش آموز حاجي آبادي موفق شد در كنكور سراسري در رشته علوم تجربي رتبه يک این رقابت بزرگ علمی را كسب كند.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۸۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛امیرحسین قاسمی‌نژاد رائینی دانش آموز حاجی آبادی موفق شد در کنکور سراسری در رشته علوم تجربی رتبه یک این رقابت بزرگ علمی را کسب کند و همین موضوع بهانه‌ای شد تا وی با خبرگزاری فارس در حاجی آباد گفت‌وگو کند.
 

امیرحسین قاسمی‌نژاد رائینی نفر اول رشته علوم تجربی در کنکور سراسری سال 96 امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی آباد، اظهار داشت: یکی از دلائل قبولی‌ام، اول توکل به خدا و دوم حمایت‌های بیش از پیش خانواده‌ام بود که دست هر یک از آنها را بوسه می‌زنم و از درگاه ایزد منان می‌طلبم که همچنان پشتیبانم باشد تا بتوانم در ادامه این راه نیز موفقیت‌های خوبی را کسب کنم.

 

وی در خصوص نحوه درس خواندن و تحصیل در مدارس، افزود: از مقطع راهنمایی وارد مدرسه تیزهوشان شدم و از همان ابتدا قصد داشتم که در آینده پزشک شوم، چون علاقه زیادی به این رشته دانشگاهی داشتم و قصد دارم به امید خدا در دانشگاه تهران تحصیل کنم.

 

رتبه یک کنکور تجربی تصریح کرد: در روزهای تعطیل و با اوقات فراغت بیشتر 11 ساعت مطالعه مفید داشتم و روزهایی که به مدرسه می‌رفتم 6 تا 7 ساعت درس می‌خواندم و مطمئنم هر کسی در زندگی تلاش کند به نتیجه خواهد رسید و حقیقتأ فکر نمی‌کردم با احتساب درصدها، رتبه یک کنکور شوم اما با اعلام نتایج، این موفقیت شامل حالم شد و با دیدن این خبر سجده شکر را به‌جای آوردم و دیدن صحنه زیبای اشک شوق پدر و مادرم هیچ‌گاه فراموش نخواهم کرد.

 

قاسمی‌نژاد رائینی، خطاب به همکلاسی‌های خود، گفت: دوستان عزیزم همیشه در زندگی خدا را پشتیبان خود قرار دهید و تلاش کنید موفق خواهید شد و حتی اگر در این دوره نتوانستید ورود پیدا کنید توصیه می‌کنم هیچ‌گاه تسلیم نشوید و برای هدف خود تلاش کنید.

 

این دانش آموز حاجی آبادی تصریح کرد: بنده از ابتدای تولد در شهرستان حاجی آباد بزرگ شدم و خوشحالم که حاجی آبادی هستم و پدر و مادرم فرهنگی و اهل سیرجان هستند و این موفقیت را هم به مردم حاجی آباد و هم مردم سیرجان تبریک می‌گویم.


ارسال نظرات