به منظور بررسی نقاط قوت وضعف خبرنگاران افتخاری بسیج جلسه خبری از طریق ویدیو کنفرانس با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان برگزارشد
کد خبر: ۸۸۹۹۱۸۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان در این جلسه خبری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد خبرنگاران افتخاری بسیج در حوزه ها ونواحی مقاومت بسیج حضور داشتند .
سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی در خصوص اهداف برگزاری جلسه بر ایراد سخن پرداخت و خبرنگاران را افسران جنگ نرم نامید که در علیه تهاجمات فکری و فرهنگی دشمن باید اقدام نمایند.
سرهنگ پاسدار اربابی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان نیز،انقلاب اسلامی را پدیده ای نوظهور در دنیا عنوان کرد وگفت: انقلاب اسلامی امروز منافع نامشروع استکبار جهانی را به خطر انداخته و به حمایت از مظلومان جهان برخواسته است .
ملاشاهی معاون خبر صدا سیمای استان س وب نیز عرصه های مختلف خبری را در سطح استان برشمرده وتاکیدکرد: خبرنگاران اخباری را تهیه کنند که باعث تغییر نگرش مردم سایر استانها نسبت به استان سیستان و بلوچستان شود.
وی افزود: خبرنگاران با استفاده از رسالت هنری وقلم خود باعث امید ونشاط در جامعه شدهاست.
معاون خبر صدا وسیمای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در کشورهای اسلامی خبرباید در بر گیری داشته باشد و دارای ارزش خبری باشد .
مسئول موسسه سراج استان سعید دهنوی دیگر سخنران جلسه بود که به بیان ویژگیهای رسانه انقلابی پرداخت و شجاعت و صراحت روحیه انقلابی و جهادی رعایت اخلاق و وجدان را از ویژگیهای یک خبرنگار و کار رسانه دانست.
ارسال نظرات