خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین:

ریاست مجلس علت رفتار سبک‌سرانه نمایندگان را شناسایی و فکر چاره‌ای بیندیشد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین صیانت در رأس امور مجلس بودن را بیش از همه وظیفه ریاست مجلس عنوان کرد و گفت: از ریاست محترم مجلس و هیئت نظارت مجلس انتظار می‌رود در اولین فرصت نمایندگان سلفی بگیر با موگرینی را بررسی کند.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۹۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در گفتگو با خبرگزاری بسیج از قزوین در خصوص سلفی حقارت نمایندگان با موگرینی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم اظهار کرد: به صورت علمی می‌توان ثابت کرد که نمایندگان سلفی بگیر با موگرینی، عقده حقارت دارند.

وی اضافه کرد: ریشه حرکات ناپسند و سبک مغزانه برخی از نمایندگان را باید در دوران کودکی آنها جستجو کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین بیان کرد: روانشناسان معتقدند این نوع حرکات حقارت‌آمیز فقط از افرادی نمایان می‌شود که در دوران کودکی از طرف والدین یا اطرافیان دیده نشده‌اند و یا مورد تحقیر قرار گرفته و اجازه دیده شدن به آنها داده نشده است.

برزگر از رفتار سبک سرانه نمایندگان در روز تحلیف رئیس جمهور دوازهم ابراز تأسف کرد و گفت: موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم از این حرکت ناپسند نمایندگان در مجلس شورای اسلامی ایران، متعجب و بهت‌زده شده بود.

وی با بیان اینکه بروز عقده حقارت در افراد مختلف شکل‌های متفاوتی دارد خاطرنشان کرد: عداه‌ای با رجوع به مواد مخدر، سوار شدن بر ماشین‌های لوکس و ویراژ دادن در خیابان‌ها، بلند کردن صدای ضبط خودرو و... خود را تخلیه می‌نمایند و به دنبال جلب توجه دیگران به خود هستند و عده‌ای هم با روی آوردن به به غرب‌گرایی، غرب‌زدگی و غرب پرستی که نوع افراطی آنها جاسوسی و خیانت است و عده‌ای دیگر هم، این سلفی بگیران هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین ادامه داد: این نمایندگان اصلاح طلب سلفی‌بگیر با چنان حقارتی عکس سلفی گرفتند که دنیا را نسبت به عزت و غیرت مرد ایرانی دچار بهت و انگشت به دهان نمودند.

برزگر یادآور شد: این سلفی حقارت باعث شد رسانه‌های داخلی و خارجی نسبت به آن واکنش‌‌های مختلفی نشان دهند. رسانه‌‌ی خارجی  دیلی تلگراف گفت: سیاستمداران ایرانی به دلیل این رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقابل قبول نمایندگان مجلس هدف انتقاد قرار گرفتند. گاردین و بازفید: رفتار غیرحرفه‌ای نمایندگان ایران. برخورد نامناسب با دیپلمات زن خارجی در ایران. رفتار عجیب و غریب نمایندگان پارلمان ایران.

وی صیانت در رأس امور مجلس بودن را بیش از همه وظیفه ریاست مجلس عنوان کرد و گفت: از ریاست محترم مجلس و هیئت نظارت مجلس انتظار می‌رود در اولین فرصت نمایندگان سلفی بگیر با موگرینی را بررسی کنند و علت رفتار سبک‌ سرانه برخی نمایندگان اصلاح‌طلب در خانه ملت را شناسایی و فکری برای عدم ورود این افراد حقیر و ذلیل که باعث خفت مردان سیاستمدار ایران در عرصه سیاسی جهان می‌شوند فکر چاره‌ای بیاندیشند.

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار