خبرهای داغ:
رمان «رویای نیمه شب» اثر مظفر سالاری توانسته به شمارگان ۱۳۰ هزار نسخه برسد.
کد خبر: ۸۸۹۹۲۲۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج،رمان «رویای نیمه شب» اثر مظفر سالاری که انتشارات کتابستان معرفت آن را منتشر کرده، از مرز 130هزار نسخه گذشت.

رمان مذهبی «رویای نیمه شب» که ماجرای تشرف ابوراجح حمامی به محضر ولی عصر(عج) را با بیانی عاشقانه و داستانی روایت کرده است پس از هفتاد مرتبه تجدید چاپ به شمارگان 130هزار نسخه رسید. این میزان در وضعیت کنونی نشر کشور یک رکورد محسوب می‌شود که اثری داستانی با درونمایه دینی به آن دست پیدا کرده است.

این رمان در چهارمین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» به عنوان اثری محوری معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت. «رویای نیمه شب»، داستانی است عاشقانه با زمینه‎ مذهبی که حکایت از دلدادگی جوانی از اهل سنت به دختری شیعه مذهب دارد که در راه وصال با موانع و اتفاقاتی تلخ و شیرین مواجه است.

همچنین در چهارمین دوره «کتاب و زندگی» برای این رمان تیزری تلویزیونی ساخته شد که موجب افزایش اقبال مخاطبان به این کتاب شده بود.

مظفر سالاری در دیداری که جمعی از نویسنده‌ها با رهبر انقلاب داشتند کتاب را به ایشان تقدیم کردند که رهبر انقلاب خوانده بودند، و از این کتاب تجلیل کردند. این نویسنده در این باره گفته است: آقا از کتاب «رویای نیمه شب» تعریف کردند و سخن ایشان این بود که این رمان اصولی بود و فهمیدم که ایشان این کتاب را خوانده‌اند. ظاهرا فرمودند که این کتاب را به اطرافیان توصیه کرده‌اند.

رمان «رویای نیمه شب» اثر مظفر سالاری از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها