حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار بیان کرد: یکی از برنامه های ستاد راهیان نور حوزه های عملیه، اعزام اساتید و مدیران مدارس علمیه سراسر کشور به یادمان های دفاع مقدس غرب و شمالغرب بود.
کد خبر: ۸۸۹۹۲۴۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار رئیس ستاد راهیان نور حوزه های علمیه کشور اظهار داشت: یکی از برنامه های ستاد راهیان نور حوزه های عملیه، اعزام اساتید و مدیران مدارس علمیه سراسر کشور به یادمان های دفاع مقدس غرب و شمالغرب بود.

وی افزود: تعدادی از اساتید حوزه های علمیه خواهران و جامعة المصطفی به این مناطق اعزام شدند و بخشی از آنها در آینده نزدیک اعزام خواهند شد. 

حجت الاسلام ملک دار در خصوص معرفی شهدای روحانی گفت: از اقدامات بسیار خوبی که در راهیان نور غرب و شمالغرب انجام شد در فضاسازی شهری و یادمان های دفاع مقدس تمثال های شهدای روحانی شیعه و سنی نصب شد و این کار باعث آشنایی زائران با این شهدای والامقام می شود.

وی در خصوص بازدید طلاب از یادمان های دفاع مقدس گفت: عزیزانی که بخواهند با خودروهای شخصی عازم این مناطق بشوند، شرایط اسکان و خوراک آن ها کاملا هماهنگ می شود.
 
رئیس ستاد راهیان نور حوزه های علمیه کشور افزود: روحانیون مبلغ برای یادمان های والفجر۴ و زریوار، یادمان دالانی و مرصاد اعزام شدند و این عزیزان در کنار برگزاری نماز جماعت، پاسخگوی مسائل شرعی زائران نیز هستند.
 
این مقام مسئول ابراز داشت: یکی دیگر از اقدامات این ستاد دیدار با علمای اهل سنت در استان کردستان است. قصد ما از این حرکت نشان دادن وحدت بین علمای شیعه و اهل سنت است. امسال و سال گذشته دیدارهای متعددی با علمای اهل سنت برگزار شد. انشالله این سنت حسنه ادامه خواهد داشت و بتواند یک همدلی و همگامی را بین علمای شیعه و اهل تسنن ایجاد کند.

وی در پایان گفت: یکی از دیگر اقدامات ما در سال گذشته که با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس روحانیت در دفاع مقدس و بسیج طلاب انجام شد، برگزاری کنگره ی شهدای روحانی در استان کردستان بود.


ارسال نظرات