داودالموسوی در جلسه هماهنگی جشن ازدواج حضرت زهرا و امام علی (ع) دامغان گفت: شوهرداری حضرت زهرای مرضیه(س) بهترین الگو برای زنان مسلمان است.
کد خبر: ۸۸۹۹۲۸۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

ه گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، داودالموسوی در جلسه هماهنگی جشن ازدواج حضرت زهرا و امام علی (ع) دامغان گفت: مسأله، مسأله زندگی، مهر و عطوفت، آرامش و تربیت، ایمان و تقوا بود. مسأله، مسأله حفظ دین و سلامت فکر و روح بود. قرار بود از محفل ساده و بی تکلف و بی ریای علی(ع) و فاطمه(س) هر لحظه نوری به عرش بلند شود و عرش را نورانی کند که خدا خود خواسته بود و اذن داده بود. آری! «فی بیوت اذن الله ان یرفع و یذکر فیها اسمه». قرار بود ماحصل این ازدواج حسن(ع) و حسین(ع) و زینب(س) وام کلثوم(س) باشند که هرکدام چون نوری در آسمان ولایت بدرخشند و راه زندگی ارادتمندانشان را به سوی خداوند روشن کنند.

وی افزود: شوهرداری حضرت زهرای مرضیه(س) بهترین الگو برای زنان مسلمان است. رفتار حضرت زهرا(س) با شوهر در عالی ترین مرحله صفا و مهربانی بود. نه تنها هرگز خاطر شوهر را نرنجاند بلکه یاوری مهربان برای او بود.

در این که جلسه با حضور مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه دامغان، مسئول فرهنگی حوزه، جانشین حوزه حضرت زینب(س) و فرمانده و مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج راضیه در خصوص اجرای برنامه در روستای حسن آباد بحث و بررسی شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها