خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عشایری کرمانشاه خبرداد:

برگزاری همایش تکریم از شبانان وگله داران درکرمانشاه

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه از برگزاری همایش شبانان وگله داران درمجتمع بعثت کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۳۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
سرهنگ کامران هزارخانی درگفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از برگزاری همایش تکریم شبانان وگله داران در روز یکشنبه (۲۲ مردادماه)راس ساعت ۹ صبح در مجتمع بعثت کرمانشاه با حضور ۴۰۰ نفر از شبانان وگله داران استان کرمانشاه و باحمایت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه وسازمان بسیج عشایری کشورخبرداد.

 

وی افزود: این همایش در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حول محور اقتصاد مقاومتی وحمایت از تولید ملی که در چند سال اخیر بعنوان یک حرکت دفاعی درمقابل تحریمهای ظالمانه نظام سلطه وبعنوان تنها راه نجات اقتصاد کشوردر برابرتکان های خارجی است وهمچنین اززحمات این قشر مولد وکم توقع وحافظ منافع ملی در تمام عرصه های مورد نیاز کشورحضور پر رنگ دارند،برگزارمی شود.

 

هزارخانی در این خصوص اظهارداشت:  هدف از برگزاری این همایش احیاء فرهنگ کار و تولید در جامعه که خاص مردم ایران بوده و در طول تاریخ واسلام هم به آن تاکید شده، می باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در پایان گفت: همایش شبانان وگله داران با حمایت فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) وهمکاری فرمانداری، سازمان های امور عشایری، جهاد کشاورزی، دامپزشکی ومنابع طبیعی استان کرمانشاه برگزارمی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار