خبرهای داغ:
فرماندار کنگاور در نشست خبرنگاران گفت:خبرنگاران ابزار قدرتمندی برای مشخص کردن مسیر مطالبات و روشنگری به مردم هستند.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۶۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، همزمان با 17 مرداد و روز خبرنگار ،نشست صمیمانه خبرنگاران کنگاور در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

علیرضا ایزدی فرماندار کنگاور در این نشست ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی و تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: امروز جامعه دچار بیماری بی فرهنگی است که باید در خط و مشی خبرنگاران قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد:خبرنگاران به عنوان ابزاری قدرتمند میتوانند با روشنگری و نشان دادن مسیر مطالبات و آگاه سازی جامعه تاثیر بسزایی بر فرهنگ و نوع مطالبه گری مردم داشته باشند.

 

ایزدی ایجاد همدلی در جامعه را از مهمترین دستاوردهای دولت در این شهرستان دانست و گفت: نگاه عادلانه به مسائل و پرداختن صحیح به مشکلات از طرف خبرنگار نتنها بر جامعه بلکه بر عملکرد مثبت دولت نیز تاثیر مثبت دارد.

 

وی با تاکید بر نگاه عادلانه به مسائل ومشکلات گفت: داشتن قلمی نقادانه برای یک خبرنگار لازم و خوب است اما این قلم باید اعتدال را نیز رعایت کند و درجهت بهبود و ساماندهی اوضاع کمک کند.

 

فرماندار کنگاور با ابراز رضایت از عملکرد خبرنگاران کنگاور در مدت خدمت خود گفت: خبرنگاران کنگاوری رفتار منصفانه و قابل قبولی داشته اندو  تا بحال از مشی اعتدال خارج نشدند و انتظار داریم در آینده نیز رویه تعاملی رسانه ها در مدار اعتدال در عرصه خبر رسانی حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ خط ‌مشی آینده جامعه را ترسیم می‌کند ، تصریح کرد: وظیفه رسانه هاست که با فرهنگ سازی، درمراسم‌ ختم با رعایت حرمت متوفی، از ریخت‌وپاش و هزینه اضافی جلوگیری کرده و سنت‌های نادرست این مراسم‌ حذف شود.

 


ارسال نظرات