معاون فرماندار بندرلنگه:

انتقاد خبرنگاران باید منصفانه باشد

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرلنگه گفت: خبرنگاران خدمات نظام را منعکس کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند، باید انتقاد منصفانه و بدون جهت‌گیری‌های سیاسی باشد و بی‌احترامی با نقد کردن و انتقاد فرق دارد.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۸۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، خلیل محامدی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بندرلنگه در محل سالن اندیشه آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری شهرستان بندرلنگه برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران در شهرستان، سربازان جنگ نرم هستند و قلم  اسلحه آن‌ها می‌باشد، خبرنگاران همیشه یار و یاور مردم و مسئوولین هستند.

وی افزود: خبرنگاران خدمات نظام را منعکس کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند، باید انتقاد منصفانه و بدون جهت‌گیری‌های سیاسی باشد و بی‌احترامی با نقد کردن و انتقاد فرق دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندرلنگه اشاره کرد: ما همیشه از خبرنگاران دفاع کردیم و در جهت رفع مشکلات آنان تلاش خواهیم کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر افزود: خبرنگاران در جهت رفع نیازهای عمرانی شهرستان نقش بسزایی دارند چرا که می‌توانند نقاط ضعف را به مسئوولان مربوط انعکاس دهند وآنها را یاری کنند.

امام جمعه موقت بندرلنگه افزود: مبادا خبری را با عجله انعکاس دهیم که خدای ناکرده باعث سوء تفاهم شود وباید در خبر خود جوانب انصاف را  رعایت کنیم.

حسین محسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دغدغه‌های اصلی خبرنگاران در این عرصه، افزود: با توجه به این رسالت و کار مهم خبرنگاران، باید نگاه و یژه‌ای به این قشر شود و ما در این جهت و رفع مشکلات آنان تمام سعی خود را به کار خواهیم برد.

همچنین در این مراسم ایرج صوغانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان بندرلنگه بیان داشت: خبرنگاری رسالت مهم و خطیری است و خبرنگار می‌تواند در کنار اطلاع رسانی روشنگری نیز داشته باشد.

در بخش پایانی این مراسم سید حسین فاطمی گفت: جمهوری اسلامی در طی این 37 سال از عمر انقلاب خدمات زیادی را به مردم ارائه داده است و این وظیفه خبرنگاران است که این خدمات را انعکاس دهند.

فرمانده بسیج سپاه بندرلنگه یادآور شد: همانطور که نقاط ضعف باید گفته شود، نقاط قوت و عملکرد دستگاه‌ها باید اطلاع‌رسانی شود، شهرها نسبت به سه‌سال گذشته تغییراتی داشته، و آنچه را که اتفاق افتاده را مردم باید بدانند.

گفتنی است، در این مراسم از خبرنگار خبرگزاری فارس در بندرلنگه و همچنین دیگر خبرنگاران رسانه‌ها با اهداء لوح، تقدیر شد.

ارسال نظرات