معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان بندرلنگه گفت: خبرنگاران بازوی محکم و مستحکم دستگاه‌های اجرایی برای توسعه و پیشرفت و آبادانی کشورهستند.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۸۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مراد زرهی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به همت شهرداری و شورای اسلامی بندرکنگ برگزار شد، اظهار کرد: 17مرداد سالروز خبرنگار فرصت مغتنمی است که تلاش و کوشش این قشر زحمتکش را یادآوری کنیم، خبرنگار به زمان و مکان اکتفاء نمی‌کند بلکه در همه صحنه‌ها حاضر است و رسالت اطلاع‌رسانی خود را انجام می‌دهد.

وی افزود: خبرنگار پرچم‌دار آگاهی‌بخشی در جامعه است و بی‌تردید اینها روشنگر راه جامعه هستند و خبرنگاران در راه اعتلای نظام و انقلاب و ساختن ایران می‌نویسند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: در طول تاریخ بشر سه مرجع عمده وجود داشته، که اول کشاورزی و سپس صنعت و حال نیز گردش و سرعت اطلاعات است که در این عقبه نیاز بیشتری به خبرنگاران احساس می‌شود.

زرهی بیان داشت: خبرنگاران ما بازوی محکم و مستحکم دستگاه‌های اجرائی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی  کشورهستند، خبرنگاری در کارش موفق و سربلند است که به این کار عشق داشته باشد و این رسالت را به خوبی انجام دهد.

در ادامه این مراسم ایوب زارعی شهردار بندرکنگ افزود: خبرنگاران برای ارتقای زندگی مردم با مجموعه شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند چرا که ما چشم اندازی برای کیفیت بهتر  این مسیر را داریم.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی ما در شهرداری شادی و رفاه مردم است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده‌ایم.

شهردار بندرکنگ گفـت: یکی از اموری که خبرنگاران می‌توانند ما را در آن یاری دهند معرفی جاذبه‌های گردشگری این بندرتاریخی است و این اطلاع‌رسانی ما را به اهدافمان نزدیکتر خواهد کرد.

گفتنی است، در این مراسم از خبرنگار خبرگزاری فارس در بندرکنگ و دیگر اصحاب رسانه با اهدای لوح ، تقدیر شد.

ارسال نظرات